Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها_ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: تکمیل تالار مرکزی شیراز نیز ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داشت که تا سال ۱۴۰۳ این اعتبار تامین و تالار تکمیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان فارس با اشاره به مشکلات هنرمندان اظهارداشت: برای حوزه هنرمندان بسته 500 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که سازمان برنامه و بودجه این کار را به سرانجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به وعده برای تکمیل مرکز حافظ شناسی گفت: 25 میلیارد تومان برای این کار برآورد بودجه شده است همچنین تکمیل تالار مرکزی شیراز  نیز 200 میلیارد تومان بودجه نیاز داشت که تا سال 1403 این اعتبار تامین و تالار تکمیل می‌شود چراکه این تالار نقش مهمی در توسعه فرهنگی استان و شیراز دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز درباره بازدید از شهرستان‌ها گفت: موزه شهرستان پاسارگاد 50 ساله شده و تنها 30 درصد پیشرفت پروژه داشته که با همتی که در دولت وجود دارد امیدواریم در طول این 4 سال مشکل این موزه حل شود.

اسماعیلی همچنین به شهرستان ارسنجان اشاره کرد و گفت: بیمارستان ارسنجان نیز طول کشیده که با یک بودجه اندک مشکل حل می‌شود.

سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت نیز درباره بازدیدهای انجام شده گفت: تکمیل 12 پروژه صنعتی بزرگ حاصل این سفر است که امسال و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه 100 میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه فاضلاب شهرک‌های صنعتی اختصاص یافت، افزود:  همچنین شهرک صنعتی سروستان کامل نیست و مصوب شد که برق این شهرک امسال و سال آینده کامل شود‌.

فاطمی‌ امین همچنین بیان کرد: کارخانه سیمان شیراز به دلیل آلاینده بودن باید منتقل شود که این موضوع باید از سوی استاندار دنبال و پیگیری شود.

انتهای پیام!/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی چهار جلسه نظارتی درباره دارو برگزار کرد، اما هنوز مشکل گرانی و کمبود دارو حل نشده است.

وی متذکر شد: آخرین جلسه مجلس در این مورد در ۱۹ دی ماه سال گذشته برگزار شد که فرصت دو ماهه‌ای به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه داده شد. همچنین مقرر شد ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد را بیماران بپردازند که این اتفاق رخ نداده و تقریباً پرداختی از بیمه و بیمار به صورت برابر است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین اشکال در این زمینه به وزارت بهداشت و درمان، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه بازمی‌گردد، گفت: بانک مرکزی منابع ارزی را برای دارو تأمین نکرده است.

حاجی‌دلیگانی تاکید کرد: همچنین سازمان برنامه و بودجه ۷۰ همت طلب دارو را پرداخت نکرده و سازمان تأمین اجتماعی هم طلب دانشگاه علوم پزشکی را نپرداخته است که باید این موارد رسیدگی شود.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: علاوه بر جلسات صحن مجلس، بنده نیز برای بررسی علل کمبود دارو جلسات جداگانه‌ای با مسؤولان بانک مرکزی و وزارت بهداشت و درمان داشتم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان درباره دارو مسؤولیت دارند، تصریح کرد: بانک مرکزی برای اختصاص ارز دارو در اواخر بهار و ابتدای تابستان اشکالاتی داشت که باعث ایجاد مشکلاتی در توزیع دارو شد، اما در پایان سال گذشته توانست به تعهدات خود عمل کند.

کد خبر 6086082 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم