Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@00:24:34 GMT

نجات ۴ فرد‌ گمشده در جنگل‌های گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۸۴۳۶

نجات ۴ فرد‌ گمشده در جنگل‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به گم‌شدن چهار نفر در محور پونل به شاندرمن اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۱۲ دقیقه روز جاری مورخ ۲۲ مهر ماه، گزارشی مردمی مبنی بر گم شدن یک خانواده چهار نفره در رضوانشهر محور پونل به شاندرمن منطقه رودبارسرا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام تیم‌های امدادی به محل حادثه خبر داد و گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از یک تیم امدادی از پایگاه شهدای پونل با یک دستگاه خودروی آمبولانس به منطقه مذکور اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نجات چهار فرد مورد نظر گم شده در جنگل‌های رضوانشهر و در محور پونل به شاندرمن افزود: پس از چندین ساعت عملیات جستجو، چهار فرد مورد نظر توسط عوامل امدادی هلال احمر پیدا شدند‌.

غلامی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشته است، گفت: پس از پیدا شدن افراد مورد نظر، هر چهار نفر به محل امن منتقل شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر گیلان جنگل های رضوانشهر گمشده جنگل های گیلان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: با اجرای ۷۹۴ دوره همگانی، عمومی، تخصصی و ضمن خدمت بیش از ۲۵هزار نفر توسط جمعیت هلال احمر استان البرز در سال ۱۴۰۲ آموزش دیدند.    محمدباقر خلفی اظهار داشت: در سال گذشته ۲۵هزار و ۶۷۶ نفر در ۸۲۷ دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، آموزش عمومی امداد و نجات، دوره تخصصی، دوره بازآموزی، دوره ضمن خدمت، آموزش همگانی شرکت کردند.   ۲۰ دوره مهارت‌های ویژه شرایط اضطرار در شعب مختلف، شرکت‌ها و موسسات متقاضی برگزار شد که طی آن ۳۷۰ نفر با اقدامات ضروری در شرایط اضطرار از جمله تزریقات، در دوره‌های ۵۰ ساعته آموزشی آشنا شدند.   مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار داشت: قشر‌های مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران، معلمان، نیرو‌های بسیجی و سربازان  تحت پوشش این آموزش‌ها قرار گرفته‌اند.   خلفی اظهار داشت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر استان دارای ۷ شعبه در سطح استان است که با توجه به رشد و فعالیت خانه‌های هلال در محلات، سطح دسترسی اقشار مختلف مردم در مناطق دور از مرکز استان و شهرستان‌ها مهیا شده است که خدمات آموزشی، فرهنگی و بشردوستانه از طریق آنها ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد 
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه