Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ کیخا رئیس پلیس فتای سیستان و بلوچستان گفت: مرکز فوریت‌های فتا در حوزه جرائم رایانه‌ای و سیستمی مدیرت شده فعالیت می‌کند و شهروندان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.

سرهنگ کیخا افزود: کارشناسان پلیس فتای استان ۹۹ درصد جرائم سایبری را شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی ارجاع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده دادیار حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان هم دراین مراسم، گفت: دستگاه قضایی آماده پیگیری شکایات مردمی است و این اقدام به کاهش آمار تخلفات در فضای مجازی کمک می‌کند.

سرهنگ جوکار جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان هم گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https://www.cyberpolice.ir/ و یا مراجعه حضوری به پلیس فتای شهر خود شکایت خود را اعلام و پیگیری کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا فوریت های پلیس فتا پلیس فتای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ فقره جرایم سایبری در دورود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جمشید سیاه منصور امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندان به پلیس فتا این فرماندهی، مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شخصی، مراتب در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس فتا پس از بررسی موضوع، با بهره‌گیری از شیوه و شگردهای علمی پلیسی موفق شدند طی ۷۲ ساعت اخیر تعداد هفت فقره از این جرایم را کشف کنند.

فرمانده انتظامی دورود با بیان اینکه پس از کسب دستور قضائی وجوه برداشتی تعدادی از شکات به‌حساب آنها برگشت داده شد، عنوان کرد: دونفره از عاملان نشر اکاذیب نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سیاه منصور به ناامنی‌های فضای مجازی اشاره کرد و از شهروندان خواست: هشدارهای پلیس در حوزه فضای مجازی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده و یا برخورد با هرگونه جرمی در این زمینه مراتب را دراسرع‌وقت به پلیس فتا و یا پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6079806

دیگر خبرها

  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • بازگشت ۹۰۰ میلیون ریال از مبلغ کلاهبرداری شده به حساب شهروند ابرکوهی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • کشف ۷ فقره جرایم سایبری در دورود
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار