Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@01:17:48 GMT

قیمت دلار به ۴۰ هزار تومان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۸۴۶۶

قیمت دلار به ۴۰ هزار تومان می‌رسد

آفتاب‌‌نیوز :

یک کارشناس اقتصادی معتقد است: بازار ارز تا پایان سال روند صعودی ملایم خواهد داشت و خیلی نمی‌شود به ثبات بازار ارز اطمینان داشت؛ مگر این‌که تغییری اتفاق بیفتد.

علی قنبری درباره وضعیت آتی بازار ارز می‌گوید: در شرایط کنونی، عرضه و تقاضاست که روی بازار ارز موثر است. در واقع اگر عرضه کافی نباشد، تقاضا در بازار بالا می‌رود و در صورتی بازار به تعادل خواهد رسید که سمت عرضه تحریک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، خبر‌هایی همچون انتخاب رییس‌کل بانک مرکزی دولت، روی بازار هیچ اثری مشروندارد.

وی می‌افزاید: در عین حال، خبر‌هایی که از مذاکرات وین به گوش می‌رسد، تاکنون چندین بار تکرار شده است و خیلی اطمینانی به حل مسایل و مشکلات وجود ندارد، بنابراین هیچ دلیلی برای کاهش نرخ دلار وجود ندارد.

این کارشناس اقتصادی تصریح می‌کند: در شرایط کنونی دولت باید روی بخش تقاضا در بازار ارز کنترل داشته باشد، یعنی باید تقاضای ارز را محدود کند.

قنبری عنوان می‌کند: من فکر می‌کنم بازار ارز تا پایان سال روند صعودی ملایم خواهد داشت و خیلی نمی‌شود به ثبات بازار ارز اطمینان داشت؛ مگر این‌که تغییری اتفاق بیفتد. برای مثال، برجام به نتیجه برسد، موضوع اف‌ای‌تی‌اف حل شود و تحریم‌ها برداشته شود، در غیر این صورت روند صعودی نرخ ارز با شیب ملایم را شاهد خواهیم بود و احتمال این‌که نرخ دلار تا پایان سال به ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت، وجود دارد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازار ارز قیمت دلار بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی، گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد وجود کالاهای اساسی در بازار بررسی و با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، ناصر فخرموحدی در بازدید از واحدهای صنفی شهرستان فاروج و شیروان با اشاره به روند نظارت‌ها بر بازار، اظهار داشت: نظارت‌های مستمر بر اصناف با هدف تامین کالاهای اساسی مردم و رفع مشکلات مربوط به تامین کالاها و همچنین مقابله با هر گونه افزایش قیمت غیرقانونی با تمام توان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی واحدهای صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌ شده را درج کنند، افزود: تمام بازدیدها به صورت سرزده و به‌ منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت می‌پذیرد و در صورت مشاهده با هر گونه تخلف در حوزه کم فروشی، گرانفروشی و همچنین مشکلات در حوزه بهداشت با اصناف متخلف برخورد قضایی انجام می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در پایان با اشاره به این موضوع که مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار در روزهای آینده انجام می‌گیرد، بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به رعایت قانون و حقوق شهروندان هستند که ما نیز از طریق دستگاه‌های نظارتی پیوسته فعالیت این اصناف را رصد می‌کنیم.

فخرموحدی که به‌ همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیئتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه بهداشت، سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از اصناف شهرستان‌های شیروان و فاروج بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • کیا رقیب ارزان قیمت تسلا را روانه خیابان کرد
  • خیز قیمت جهانی نفت پس از حمله بچه‌گانه رژیم صهیونیستی به اصفهان