Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستانی ها از پرسپولیسی ها استقبال کردند.

اعضای کاروان پرسپولیس هتل حیات مستقر شدند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس و الهلال روز شنبه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. به همین منظور کاروان پرسپولیس امروز راهی ریاض شد و آنها اکنون به هتل حیات رسیدند. در بدو ورود سرخپوشان به محل اقامت خود از آنها با گل استقبال صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر پایین به این موضوع ارتباط دارد:

 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه در سفر رئیسی به پاکستان

همشهری آنلاین – گروه سیاسی: بیست‌وششمین سفر خارجی رئیس دولت سیزدهم، آن‌هم در راس هیات عالی‌رتبه سیاسی – اقتصادی در شرایطی انجام می‌شود که روابط تهران و اسلام‌آباد در دی‌ماه سال‌گذشته با تنش‌های مقطعی همراه بود. اکنون اما ناظران منطقه معتقدند با توجه به دغدغه‌های مشترک ایران و پاکستان، سفر رئیسی به اسلام‌آباد از اهمیتی راهبردی در مناسبات دوجانبه و همچنین منطقه‌ای برخوردار است و دوطرف پرونده‌های مشترک زیادی به‌منظور رایزنی و توافق، روی‌میز دارند.

این درحالی است که طی روزهای اخیر سفر رئیس‌جمهور ایران مورد توجه رسانه‌های پاکستانی قرار داشته است و با انتشار تحلیل‌های مختلف، به ارزیابی اهمیت این سفر پرداخته‌اند.

استقبال عمومی از رئیسی

بررسی‌ رسانه‌های پاکستانی نشان می‌دهد افکارعمومی این کشور توجه ویژه‌ای به سفر رئیس‌جمهور ایران داشته‌ و همه‌چیز برای استقبال کم‌نظیر از رئیسی آماده‌است. این درحالی است که طی روزهای اخیر عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی با استقبال و حمایت گروه‌های مختلف سیاسی – مردمی پاکستان مواجه شده‌است. درچنین شرایطی براساس اعلام منابع خبری پاکستانی، شهرهای مختلف این کشور برای استقبال از رئیس‌جمهور ایران آماده شده‌اند. گفته می‌شود خیابان‌های شهرهای بزرگ پاکستان، از جمله اسلام‌آباد و کراچی با پرچم‌های دو کشور و عکس‌هایی از رئیس‌جمهور ایران آذین‌بندی شده‌است. این درحالی است که طی روزهای اخیر نیز برخی احزاب و گروه‌های سیلسی – مذهبی پاکستان، در فراخوان‌هایی خواستار استقبال گسترده مردمی از رئیس‌جمهور ایران شده‌ بودند.

دستورکارهای سفر به پاکستان

سفر رئیسی به پاکستان در شرایطی انجام می‌شود که به‌نظر می‌رسد دوطرف خود را برای رایزنی‌های فشرده در حوزه‌های متکثر سیاسی، اقتصادی، امنیتی و... آماده کردند و این سفر با دستورکارهای متنوعی همراه خواهد بود که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می‌شود.

استقبال رسمی نخست‌وزیر پاکستان از رئیس‌جمهور ایران دیدار خصوصی رئیسی و شهباز شریف برگزاری نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری دیدار رئیس جمهور ایران با آصف‌علی زرداری، همتای پاکستانی خود دیدار رئیسی با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان سفر رئیسی به دو شهر کراچی و لاهور حضور رئیس‌جمهور ایران در مزار علامه اقبال لاهوری در شهر لاهور بازدید رئیسی از مسجد پادشاهی در لاهور دیدار با شخصیت‌های فرهنگی، علمی و نخبگان پاکستانی

محورهای رایزنی

ایران و پاکستان با وجود برخورداری از حدود ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک، همواره مناسبات گسترده‌ای در حوزه‌های متکثر داشته‌اند؛ مناسباتی که توسعه روزافزون آن، اصلی‌ترین محور رایزنی‌های هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور خواهد بود و در ادامه به بررسی مهم‌ترین پرونده‌های مشترک روی میز دو طرف می‌پردازیم.

توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های امنیتی، از جمله در حوزه مبارزه با تروریسم، مقابله موثر با قاچاق مواد مخدر و امنیت مرزی توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه تبادل انرژی ارتقای همکاری‌ها در توسعه و تقویت بازارچه‌های مرزی رایزنی درباره پروژه خط لوله گاز ایران- پاکستان، موسوم به خط لوله صلح گفت‌وگو و تبادل‌نظر درباره تحولات منطقه‌ای، از جمله در حوزه افغانستان رایزنی و تقویت همگرایی در حوزه تحولات غزه و جهان اسلام تبادل‌نظر به‌منظور تحقق هدف‌گذاری ۵ میلیارد دلاری در مناسبات تجاری گفت‌وگو برای توسعه مناسبات در حوزه حمل‌ونقل و ترانزیت

برنامه ویژه سفر به سریلانکا

پس از پاکستان، سریلانکا مقصد بیست‌وهفتمین سفر خارجی رئیس دولت سیزدهم خواهد بود؛ سفری که در چارچوب توسعه مناسبات با کشورهای حوزه جنوب‌شرق آسیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این سفر در شرایطی انجام می‌شود که سریلانکا طی سال‌های اخیر رشد اقتصادی مناسبی را تجربه کرده و توسعه همکاری‌های سیاسی – اقتصادی تهران و کلمبو با مزیت‌های ویژه‌ای برای دو کشور همراه خواهد بود.

افتتاح و آغاز بهره‌برداری رسمی از ابرپروژه چندمنظوره «اومااویا»، شامل ۲ سد و نیروگاه ۱۲۰مگاواتی، که ازسوی پیمانکاران ایرانی ساخته شده، از مهم‌ترین دستورکارهای سفر یک روزه سیدابراهیم رئیسی به سریلانکا است.

کد خبر 846131 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه سیاست‌ خارجی سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • سنگ تمام پاکستانی ها برای استقبال از رئیس جمهوری ایران | تصاویر
  • اتفاق ویژه در سفر رئیسی به پاکستان
  • زندگی دوباره ۴ بیمار در مشهد با اهدای اعضای بانوی مرگ مغزی
  • حیات دوباره با اهدا عضو
  • افزایش ۳۲ درصدی شاخص اعدای عضو در اصفهان