Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نرگس صلواتی رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: در آزمون وکالت ۱۴۰۰ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه بیش از ۴ هزار و ۴۰۰ داوطلب در سه حوزه امتحانی استان اصفهان همزمان با سراسر کشور فردا با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۳ حوزه دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد واحد نجف آباد و دانشگاه پیام نور واحد شاهین شهر برگزار می‌شود افزود: حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری، حقوق تجارت، حقوق جزای عمومی و اختصاصی، متون فقه، حقوق ثبت و حقوق اساسی منابع سوالات آزمون امسال خواهند بودو حقوق اساسی به منابع آزمون اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه دو مرحله‌ای است و داوطلبان محترم در صورت قبولی در آزمون کتبی در مرحله دوم در آزمون مصاحبه شفاهی «علمی - شخصیتی» شرکت خواهند کرد؛ و پس از بررسی صحت مدارک، دارا بودن شرایط قانونی و علمی و گزینش، حائز شرایط اخذ پروانه کارآموزی می‌شوند.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون وکالت وکالت کارآموزی وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، چهار جلد قرآن نفیس و یک کتاب به نام امثله که نسخه خطی آن مربوط به دوره زندیه و قاجاریه است از مجموعه شخصی مرحوم حاج نقی شفیعی‌ها به مرکز اسناد و کتابخانه ملی قزوین اهدا شد.

وی گفت: کتاب‌های اهدایی با موضوع قرآن مجید بوده که تاریخ چاپ و نگارش آنها مربوط به دوره زندیه و قاجاریه است.

مسئول پیگیری امور مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان افزود: این آثار به لحاظ فحوا و محتوا، شیوه نگارش و چاپ، جنس کاغذ، نوع صحافی، جلد سازی، تزیینات، صفحه بندی و سایر موارد دارای ارزش تاریخی هستند..

به گفته ترکمن، قزوین با سابقه و پیشینه‌ای تاریخی چند هزار ساله خود دارای مشاهیر و شخصیت‌های علمی و تاریخی بوده که آثار مکتوب ارزشمند و بی شماری در گوشه و کنار این منطقه شهر یافت می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهمیت نگاهداری صحیح و اصولی از اسناد و کتاب‌های قدیمی به عنوان اسناد ماندگار تاریخ کشور، تاکید کرد: تنها مرجع تخصصی نگاهداری از این نوع اسناد تاریخی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی است.

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • ابلاغ سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • سند تحول و تعالی قوه قضاییه ابلاغ شد/ مهم‌ترین ویژگی‌های سند جدید تحول قضایی
  • دستگاه تقلب‌یاب کنکور چطور کار می‌کند؟ | انواع دستگاه‌های تقلب‌یاب را بشناسید
  • استمرار ادعا‌های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی
  • رونمایی از چهار قرآن نفیس خطی در دانشگاه بین المللی
  • کسب رتبه الف توسط چهار مجله پژوهشی دانشگاه کردستان
  • نقش دانشگاه هنر اصفهان در ارتقاء جایگاه هنر و توسعه شهر
  • مسابقه دانش‌آموزی مسطورا تا پایان فروردین تمدید شد/شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز اصفهانی
  • آغاز مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزی کشوری در ایلام