Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار کرد: لیستی از مشکلات و خواسته‌های استان به عنوان ضروریات از سوی مسئولان مطرح شد و گزارشاتی نیز وزرا ارائه دادند.

او با بیان اینکه قبل از انجام سفر مطالعات و بازدید‌هایی صورت می‌گیرد، گفت: جلساتی پیش از سفر تشکیل و تصویب می‌شود و میزان اعتبارات نیز مشخص می‌شود که وزرا و معاونین پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با بیان اینکه سفر‌ها هم مطالعه دارد، هم بررسی میدانی و هم نظارت بعدی را دارد، افزود: این شیوه تاکنون در شورا‌های اداری بی‌سابقه بوده است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه وقتی مسائل در این جلسه مطرح می‌شود به این معنا است که مشکلات باید توسط همه حل شود، گفت: اعلام در جلسه به این معنا است که همه مشترکا به نام دولت یا بهتر بگویم به نام حکومت و مجموعه نظام باید نسبت به انجام این مسائل اهتمام کنند.

او با بیان اینکه این مواردی که مطرح شد بخش دارای اولویت استان است، اما همه مواردی که باید درباره استان باشد نیست، افزود: بسیاری از طرح‌ها نیمه تمام است و تا طرح نیمه تمام است نباید به سراغ طرح جدید برویم.

رئیس جمهور با طرح یک دعا برای استان فارس عنوان کرد: امیدوارم که به برکت امام عسگری باران رحمت بر این منطقه نازل شود، چون بسیاری از مشکلات با بارش باران حل می‌شود.

او با بیان اینکه برای حل مشکل خشکسالی باید فعال شد تا از این مشکل و تهدید و این محدودیت خارج شویم گفت: کمیته‌ای برای بحران خشکسالی تشکیل شده و در شورای آب مسائل مطرح می‌شود، باید با عدالت و متناسب آب تقسیم شود تا مردم هم راضی شوند.

رئیسی با بیان اینکه معتقدم با مردم باید سخن گفت: افزود: باید مسئولان مشکلات را با مردم در میان بگذارند چراکه در رفع مشکلات مردم باید همراه با دولت باشند.

او بیان کرد: استان فارس و شهر شیراز یکی از قطب‌های فرهنگی است و به دلیل جایگاه بزرگانی، چون احمدبن‌موسی (ع) اینجا تبدیل به قطب فرهنگی شده است./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، طرح تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب، به کمیسیون نظارت و حقوقی شورا واگذار گردید و این طرح در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

به گفته او: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • رئیس‌جمهور وارد سمنان شد
  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • بررسی موانع پیش روی پژوهشگران برای انجام پژوهش
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • حضور میدانی مدیران اجرایی برای مهار سیلاب