Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آئین غبارروبی و عطرافشانی مضجع و ضریح مطهر امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه عصر پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، هیئت امنا و جمعی از خادمین این امام زاده به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناوه برگزار شد.

در این آئین معنوی که همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آخرین روز دهه وقف برگزار شد مداحی سید علی فاطمی، مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه، از دیگر بخش‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامزاده سلیمان بن علی (ع) از نوادگان حضرت امام زین العابدین (ع) که در گناوه به خاک سپرده شده و یکی از اماکن مهم مذهبی، زیارتی و گردشگر پذیر در این شهرستان و استان بوشهر است.

امامزاده سلیمان بن علی (ع) دربین مردم این شهرستان از ابهتی خاص و جایگاه شایسته ای برخورداراست و علاوه بر اهالی این شهرستان، سالانه زائران بسیاری از راه‌های دور و نزدیک به زیارت این امام زاده بزرگوار مشرف می‌شوند.

بارگاه امامزاده سلیمان بن علی (ع) در بالاترین نقطه شهر گناوه قرار دارد و با گنبد بلند فیروزه‌ای که سبک معماری آن به دوره صفوی باز می‌گردد، جلوه‌ی معنوی به این بندر داده است.

کد خبر 5327803

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه دهه وقف سید علی فاطمی امامزاده غبار روبی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیراز سیدابراهیم رئیسی عکس استانها شیوع کرونا ایلام یادروز حافظ گرگان نیروی انتظامی امامزاده سلیمان بن علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس هیت امنای شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی شهرستان آران وبیدگل گفت: این جاده محل رفت و آمد ۳۰ درصد از کارگران بخش کویرات آران وبیدگل و شهرستان کاشان به این شهرک است که آسفالت مناسب، زیرسازی و روشنایی ندارد.


عبدالرحیم مفیدی بیدگلی با اشاره به اینکه نامه نگاری‌های متعددی با مسئولان مربوطه صورت گرفته و هنوز هیچ اقدامی برای اصلاح این جاده صورت نگرفته است افزود: این شهرک ۱۲ هزار کارگر و کار فرما دارد و این مسیر یکی ازمسیر‌های اصلی رفت و آمد کارگران از بخش کویرات و شهرستان‌های همجوار است.


جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی- ابوزیدآباد-کاشان به طول ۹ کیلومتر یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های غیر کوهستانی کشور است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست

دیگر خبرها

  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد