Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:03:57 GMT

وعده مسکنی جدید وزیر راه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۸۵۸۶

وعده مسکنی جدید وزیر راه

 رستم قاسمی در شورای اداری استان فارس که با حضور آیت‌الله رئیسی، نمایندگان مجلس، شخصیت‌های برجسته نظامی و انتظامی و علمای استان از جمله آیت‌الله دستغیب و آیت‌الله کلانتری برگزار شد،  با اشاره به نتایج بازدیدها و مشکلاتی که مردم داشتند، اظهارداشت:  در حوزه حمل و نقل با مصوبات سفر و اعتبارات اتفاق بزرگی می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آزادراه شیراز ـ اصفهان بزرگترین آزادراه کشور است، گفت: به دلایل مختلف باید قطعه 7 و 8 ایجاد شود تا توزیع ترافیک اتفاق بیفتد تا پایان سال قطع 6 تمام می‌شود؛ درباره قطعه 7 و 8 قبل از سفر توافق با سرمایه‌گذار انجام شد و این آزادراه می‌تواند آزادراه بوشهر را کامل کند. قطعه 8 نیز تا 2.5 سال طول می‌کشد اما عملیات اجرایی شروع می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه باند دوم کوار _ عسلویه که اعتبارات خوبی برای آن پیش‌بینی شده ‌و ظرف یک ماه آینده با سازندگان شروع می‌کنیم، افزود: هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که این غیر از بخش مشارکت کننده است. 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تکمیل آزادراه محور جهرم _ لار نیز مورد توجه قرار گرفته است، افزود: همچنین 100 میلیارد برای نقاط حادثه خیز در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی شروع می‌شود. 

قاسمی با بیان اینکه برای بزرگراه دشت ارژن _ قائمیه 40 میلیارد تومان اعتباز گذاشته شده است، گفت: راه‌آهن نیز با تهاتر نفت و اختصاص 200 میلیارد تومان سرعت می‌گیرد و در یک ماه آینده قراردادها اجرایی می‌شود و پروژه‌های دیگر راه در استان هم مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن از دیگر موارد مهم این سفر بود، افزود: نیازمندی‌های مسکن مهر و زیرسازی‌ها در دستور کار قرار گرفته است؛ از 2 میلیون مسکن 120 هزار واحد سهم استان فارس است‌.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در اغلب شهرها زمین شناسایی شده است، گفت: در مرکز استان اقدامات لازم باید انجام شود، برخی از قطعات باید الحاق شود به صدرا و توافق با اوقاف نیز انجام شده تا زمین 120 هزار مسکن را حل کنیم.

وی تصریح کرد: نهضت مسکن را ‌آغاز می‌کنیم و امیدواریم در این سفر نقطه عطفی در مسکن و حمل و نقل استان به وجود آید./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر راه رستم قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر امروز سه شنبه در سخنانی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با اشاره به ظهور قدرت اراده ملت در عملیات وعده صادق، اظهار داشت: امروز همه جا به احترام افتخار آفرینی ملت ایران در مقابله با ظلم، سر تعظیم فرود می‌آورند؛ غیور مردان ما در اقصی نقاط کشور و در جبهه مقاومت، موجب افتخار همه شدند.

وی با اشاره به نقش آفرینی ایران در تعیین نقشه راه منطقه، گفت: این نقشه راه پیروزی فلسطین، افول رژیم صهیونیستی و تحقق اراده‌های بزرگ ملت را دنبال کرده و می‌کند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت یک جبهه به هم پیوسته است، ادامه داد: ایران مقتدر، قوی و توسعه یافته هدف همه ما است؛ امروز کشور بر بال‌های قدرت فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و … حرکت می‌کند و باید بال قدرت اقتصادی را تقویت کنیم و نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب هم به همین جهت است.

وحیدی با بیان اینکه دولت انقلابی آیت الله رئیسی در زمانی به مسئولیت رسید که کشور با مشکلات داخلی و خارجی مواجه بود، تصریح کرد: تغییر ریل از توجه به خارج به داخل، امید بستن به حل مسائل در داخل کشور به جای خارج و اتکا به داشته‌های داخلی گفتمان اصلی این دولت بوده و هست.

وی عنوان کرد: این گفتمان انقلابی حاکم بر دولت آیت الله رئیسی و تلاش شبانه روزی رئیس جمهور و سایر اعضای دولت می‌تواند ما را به جلو ببرد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه این گفتمان غالب در لرستان هم هست و استاندار قبل در این گفتمان حرکت کردند، افزود: حاکم بودن این گفتمان می‌تواند ظرفیت‌ها را به کار بگیرد و لرستان استان بسیار مهمی است، جزو سرآمدان غیرت، شجاعت و صلابت هستند.

وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره مطالبه مردم بوده و اتفاقاً دولت آن را هم دنبال کرده است، جزو مصوبات سفر قرار گرفت، البته احداث آن زمان بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروژه راه آهن به عنوان مطالبه مردم، گفت: اتفاقاً این پروژه هم در دستور کار دولت قرار گرفت و الان ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید گندم در لرستان طی این دولت، افزود: احیای نزدیک به ۲۰۰ واحد اقتصادی از اقدامات دیگر دولت بوده است.

وحیدی با بیان اینکه اینها موج حرکتی است که در استان بوده و باید تقویت شود، ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که ۲۰ هزار میلیارد آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بستر سازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، بیان داشت: از عملکرد، اخلاق و تلاش استاندار قبل تقدیر و تشکر می‌کنم، برای استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند هستند و در کارنامه خود تجربه استانداری را دارد، آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 6086922

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • ظهور قدرت اراده ملت ایران در عملیات «وعده صادق»
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • وعده وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در سال جاری