Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مهر آمیز مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: در پی اعلام گزارش مشترکان برق مبنی بر وجود انشعاب‌های غیرمجاز در منطقه سیادک و حوالی آن، تیمی از نیرو‌های شرکت توزیع برق با هماهنگی مقام قضایی، انشعابات غیر مجاز این منطقه را شناسایی و نسبت به جمع‌آوری آن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استفاده غیرمجاز از انرژی برق یکی از چالش‌های جدی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان است که صدمات و خسارات قابل توجهی به شبکه برق وارد می‌کند.

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان بیان کرد: استفاده غیرمجاز و سرقت انرژی برق علاوه‌بر پیامد‌های زیان‌بار به شبکه توزیع، موجب آسیب و خسارت لوازم و تجهیزات الکتریکی مشترکان خواهد شد.

وی ادامه داد: افراد با داشتن مدرک معتبر دال بر تملک اراضی و احراز هویت می‌توانند به امورات برق شهر زاهدان مراجعه و یا از طریق نام‌نویسی در اپلیکیشن خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان به قید فوریت انشعاب مجاز دریافت کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب انشعابات غیر مجاز شهر زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۲۵ بنا‌ی غیرمجاز بالغ بر۵۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستا‌های شینقر و میانبر از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و احکام قضایی قطعیت یافته اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • شناسایی ۶۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در طرقبه شاندیز
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • لزوم توجه جدی به توصیه‌های ایمنی برق در شرایط ناپایداری جوی