Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب پایگاه خبری المنار، سه تن از رهبران این حزب به همراه «بیار جبور» مسئول امنیت جعجع در طراحی و استقرار تک تیراندازان در عین الرمایه شرکت داشته اند.

شبکه خبری المیادین نیز دستگیری شماری از عناصر این حزب در ارتباط با درگیری های خونین الطیونه در بیروت خبر داد.

یک منبع بلندپایه ارتش لبنان به المیادین گفت که ۸ تن از افراد وابسته به حزب القوات اللبنانیه دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به اعلام این منبع، برخی از این افراد اعتراف کرده اند که حوادت  الطیونه را تدارک دیده بودند.

ارتش لبنان نیز پیشتر در بیانیه ای در توئیتر اعلام کرد که ۹ تن از جمله یک سوری را در پی حوادث خشونت بار امروز بیروت بازداشت کرده است.

ارتش همچنین تاکید کرده که برای تضمین جلوگیری از آغاز مجدد درگیری ها، به استقرار نیرو در این منطقه ادامه خواهد داد.

تجمع امروز مردم لبنان در اعتراض به دستور قاضی تحقیقات پرونده انفجار تابستان ۱۳۹۹ بندر بیروت مبنی بر بازداشت تعدادی از وزیران و نمایندگان این کشور به خشونت کشیده شد و بنا به اعلام رسانه ها این خشونت ۷ کشته و ۶۰ زخمی به جا گذاشت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز ، نیروهای ارتش لبنان امروز (پنجشنبه) به مردم که برای تجمع مقابل کاخ دادگستری در حرکت بودند در منطقه الطیونة در بیروت حمله کردند که  شماری از معترضان کشته و زخمی شدند.

برچسب‌ها توییتر ایرنا خبرگزاری رویترز لبنان بیروت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر ایرنا خبرگزاری رویترز توییتر ایرنا خبرگزاری رویترز لبنان بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان اعلام کرد بمب‌هایی را در مسیر نیروهایی از تیپ گولانی رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی کار گذاشت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از این نیروها شد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مبارز ما در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور و شریف و بعد از رصد دقیق تحرکات دشمن تعدادی بمب را در منطقه تل اسماعیل در خاک لبنان در مجاورت با مرزهای فلسطین اشغالی و حین عبور نیروی وابسته به تیپ گولانی کار گذاشت. بعد از رسیدن این نیروها به محل بمب‌ها، نیروهای صهیونیست در انفجار آن کشته و زخمی شدند. 

به گفته منابع، ارتش رژیم اشغالگر به زخمی شدن چهار تن از نیروهای تیپ گولانی اذعان کرد.

پیش از این خبرنگار الجزیره اعلام کرد آژیرهای هشدار در شهرک‌های عرب العرامشه، جورین، ایلون، حانیتا و ادمیت در الجلیل غربی بعد از نفوذ یک پهپاد به صدا درآمدند.

به گفته منابع حملاتی از جنوب لبنان علیه یک هدف نظامی صهیونیستی در اطراف پایگاه «الظهیره» انجام شد.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک کفرکلا را هدف قرار داد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد شب گذشته زیرساخت وابسته به حزب‌الله لبنان را در شهرک‌های صدیقین، المطموره، عیتا الشعب و اللبونه در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

از زمان جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان تأکید دارد تا زمان پایان جنگ غزه حملاتش را متوقف نمی‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • ۲ خودرو در «الشهابیه» لبنان هدف قرار گرفت+ فیلم
  • یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان
  • حمله رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود ۴۱ درصد کمک‌ها به شمال غزه
  • حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان