Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه بیش از ۸۰ درصد واردات واکسن کرونا به کشور از زمان آغاز به کار دولت آیت‌الله رئیسی محقق شده است،‌ تأکید کرد که این دستاورد حاصل در اولویت قرار گرفتن واردات واکسن از سوی رئیس‌جمهور و دولت بوده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در خصوص تیتر گزینشی برخی رسانه ها از اظهارات وی در زمینه قراداد مشارکت راهبردی ایران و چین و واردات واکسن یادآور شد که تقریبا بیش از 80 درصد واکسن وارد شده به کشور، از چین و دیگر کشورها، طی نزدیک به دو ماه گذشته و آغاز به کار دولت آیت‌الله رئیسی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه واردات چند ده میلیون واکسن کرونا  در پرتو در اولویت اول و فوری قرار گرفتن واردات واکسن از سوی رئیس جمهور رئیسی و دولت سیزدهم بوده است، تاکید کرد: رسیدن به سقف 70 درصد واکسیناسیون جامعه طی کمتر از دو ماه، خود بهترین‌ گواه از همت و جهادی است که در دولت سیزدهم صورت گرفته است.

خطیب زاده رسیدن رقم واردات واکسن تا هفته اول آبان به بیش از 130 میلیون دوز را همت بی نظیر در دولت سیزدهم دانست که در کنار تولید پرافتخار داخلی، رقم تامین واکسن را بسیار بیش از این خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: دوبرابر شدن سفارش خرید طی هفته های اول روی کار آمدن دولت سیزدهم، پیش بینی و تامین واکسن برای سنین زیر 18 سال، شکسته شدن مکرر رکورد واردات هفتگی و ماهانه، و برداشته شدن محدودیت سنی واکسیناسیون، از جمله تحولات مربوط به واکسن در دولت سیزدهم بود که همه اقشار مردم با چشم خود شاهد آن بوده اند.

واکسن کرونای وارداتی به مرز 80 میلیون دوز رسید + جدولدومین محموله 6میلیون‌دوزی واکسن کرونا به ایران رسید/ واکسینه‌شدن زیر 17ساله‌ها با سینوفارمورود محموله 5میلیونی واکسن سینوفارم تا فردادانش‌آموزان واکسن "سینوفارم" می‌زنند/ کارت واکسن شرط حضور در مدارس؟

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه سخنگوی وزارت خارجه سخنگوی وزارت واردات واکسن دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به حمله تروریستی در سوریه

سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز رژیم صهیونیستی را تلاشی زبونانه و ناامیدانه برای تداوم و گسترش بحران در منطقه با هدف ترمیم چهره شکست خورده این رژیم در مقابل ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت دانست.

به گزارش مشرق، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مناطقی از استان حلب سوریه که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای نظامی و غیرنظامیان سوریه شد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی ضمن ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت سوریه به‌ویژه خانواده‌های شهدا و آسیب‌دیدگان این حملات ددمنشانه، گفت؛ این حملات، نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و نیز نقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است و ضروری است جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل علاوه بر محکوم کردن این حملات متجاوزانه، اقدامات بازدارنده انجام داده و رژیم متجاوز صهیونیستی را پاسخگو کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی بیان کرد: این حملات رژیم صهیونستی هماهنگ و همزمان با حملات گروه‌های تروریستی موجود در سوریه علیه مناطقی از این کشور، گواهی روشن بر حمایت رژیم تروریستی اسرائیل از گروه‌ها و جریان‌های تروریستی موجود در سوریه بوده که طی سال‌های متمادی امنیت ملی سوریه و امنیت منطقه را هدف قرار داده و جان هزاران شهروند بیگناه را قربانی اهداف شوم خود و حامیانشان کرده‌اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تصریح بر شکست و بی‌آبرویی رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، گفت: حملات متجاوزانه به سوریه تلاشی زبونانه و ناامیدانه برای تداوم و گسترش بحران در منطقه با هدف ترمیم چهره شکست خورده این رژیم در مقابل ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت است و مقابله با این ماجراجویی خطرناک و ناقض امنیت و ثبات منطقه، یک مسئولیت بین‌المللی و جهانی است.

دیگر خبرها

  • زاخارووا: روسیه در کنفرانس اوکراین شرکت نمی‌کند
  • غزه افشاگر دروغ‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر
  • واکنش وزارت خارجه به حمله تروریستی در سوریه
  • قدردانی سخنگوی وزات خارجه از نیروی دریایی پاکستان
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه درباره «آناتومی یک نسل کشی» در غزه
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟