Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص تیتر گزینشی برخی رسانه ها از اظهارات وی در زمینه قراداد مشارکت راهبردی ایران و چین و واردات واکسن توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش برنا، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه در خصوص تیتر گزینشی برخی رسانه ها از اظهارات وی در زمینه قراداد مشارکت راهبردی ایران و چین و واردات واکسن اظهار داشت: تقریبا بیش از ۸۰ درصد واکسن وارد شده به کشور، از چین و دیگر کشورها، طی نزدیک به دو ماه گذشته و آغاز به کار دولت جناب آقای دکتر رئیسی محقق شده است، که در پرتو در اولویت اول و فوری قرار گرفتن واردات واکسن از سوی رئیس جمهور محترم و دولت سیزدهم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: رسیدن به سقف ۷۰ درصد واکسیناسیون جامعه طی کمتر از دو ماه، خود بهترین‌ گواه از همت و جهادی است که در دولت سیزدهم صورت گرفته است.

خطیب زاده رسیدن رقم واردات واکسن تا هفته اول آبان به بیش از ۱۳۰ میلیون دوز را همت بی نظیر در دولت سیزدهم دانست که در کنار تولید پرافتخار داخلی، رقم تامین واکسن را بسیار بیش از این خواهد کرد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تاکید کرد: دوبرابر شدن سفارش خرید طی هفته های اول روی کار آمدن دولت سیزدهم، پیش بینی و تامین واکسن برای سنین زیر ۱۸ سال، شکسته شدن مکرر رکورد واردات هفتگی و ماهانه، و برداشته شدن محدودیت سنی واکسیناسیون، از جمله تحولات مربوط به واکسن در دولت سیزدهم بود که همه اقشار مردم با چشم خود شاهد آن بوده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت خارجه رسانه ایران و چین واردات چین دولت رئیس جمهور وزارت امور خارجه واکسیناسیون امور خارجه واکسن سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت واردات واکسن دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه، روز «بزرگداشت سعدی» را گرامی داشت

به گزارش قدس آنلاین، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: اول اردیبهشت روز بزرگداشت حکیم و شاعر بلند آوازه ایران، سعدی شیرازی را گرامی می‌داریم.

وی گفت: حکیم و اندیشمندی بزرگ در تراز اندیشه، تفکر و اخلاق انسانِ تمدن‌سازِ ایرانی که اندیشه‌های حکیمانه، متعالی و انسان‌دوستانه او مرزهای جغرافیایی را درنوردید و درس آموز بشریت شد. «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی»

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • (ویدیو) سخنگوی وزارت خارجه: سلاح هسته‌ای اساساً در دکترین نظامی ایران جایگاهی ندارد
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • سخنگوی وزارت خارجه، روز «بزرگداشت سعدی» را گرامی داشت