Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه ستاره تیم فوتبال لیدزیونایتد زیر نظر لیورپول قرار گرفتند.

خبرگزاری میزان - استعدادیاب‌های باشگاه لیورپول سه بازیکن تیم لیدزیونایتد را زیر نظر گرفته‌اند تا در صورت موافقت یورگن کلوپ، مذاکرات برای جذب آن‌ها آغاز شود.

رافینیا وینگر ۲۴ ساله و برزیلی که به تازگی به تیم ملی برزیل هم دعوت شده و بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلان میسلر دروازه بان ۲۱ ساله و فرانسوی که در تمام تیم‌های پایه فرانسه سابقه بازی دارد.

کالوین فیلیپس هافبک ۲۵ ساله و ملی پوش انگلیسی که سالهاست در لیدز حضور دارد و محصول آکادمی این باشگاه است.

لیدزیونایتد با هدایت مارچلو بیلسا تیمی هجومی بوده و بازی‌های چشم نوازی انجام داده و بازیکنان این تیم مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: تمجید مهاجم اسبق لیورپول از صلاح

انتهای پیام/

برچسب ها: لیورپول لیگ انگلیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیورپول لیگ انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اورتون ۲-۰ لیورپول
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید