Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@18:17:08 GMT

مسابقات بین‌المللی تکواندو زنان جام فجر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۰۸۰

مسابقات بین‌المللی تکواندو زنان جام فجر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر تکواندو بانوان جام تکواندو فجر ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»

به گزارش خبرگزاری مهر، بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فولک آمریکا میزبان فیلم کوتاه «زنانِ لَجمن» به نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی است.

یازدهمین دوره این جشنواره با رویکرد توجه به فیلم‌هایی که با محوریت عدالت اجتماعی و حقوق بشر، توسط فیلم‌سازان مستقل و نوظهور در سراسر جهان، به رابطه بین قانون، عدالت و جامعه به‌عنوان یک داستان بصری منحصر به فرد توجه دارند، می‌پردازد که در فروردین ماه (آوریل ۲۰۲۴) در شهر نیویورک برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «زنان لجمن» به‌تازگی در بخش مسابقه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم Wicklow ایرلند که از ۲۳ تا ۲۸ مارس برگزار شد، حضور داشت. همچنین این اثر در بخش مسابقه هفتمین جشنواره بین‌المللی KALABURAGI هند نیز روی پرده رفت که این جشنواره از ۴ تا ۸ آوریل برگزار شد.

«خروس» به برزیل رفت

همچنین، فیلم کوتاه «خروس» به‌کارگردانی ژیلا محمدشاهی در جشنواره راه کوتاه سائوپائولو برزیل حضور دارد و در سه نوبت روی پرده خواهد رفت.

این فیلم کوتاه در دومین حضور بین‌المللی به جشنواره Goldenshortfilm ایتالیا راه یافته و در بخش بهترین کارگردانان طلایی انتخاب شده بود و در جشنواره بین‌المللی Cinemaking بنگلادش نیز حضور داشته است. پنجمین دوره این جشنواره ۲۳ دسامبر برابر با ۲ دی‌ ماه، برندگان خود را شناخت.

این فیلم همچنین در سومین حضور جهانی خود توانست برنده جایزه اصلی سیلور وینگز هند شود که فرش قرمز این جشنواره بزرگ، به‌زودی میزبان ژیلا محمدشاهی، نویسنده و کارگردان این فیلم خواهد بود تا جایزه اصلی بال نقره‌ای را به وی اهدا کنند.

عوامل ساخت این اثر عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: ژیلامحمدشاهی، مدیرفیلم‌برداری: امیررضا دهنادی، دستیار اول تصویر: مسعود ذاکری، نور: امیرهوشنگ امیرشکاری، صدابردار: کامران مبشری، طراحی و ترکیب صدا: بهنیا یوسفی، طراحی لباس و صحنه: ژیلا محمدشاهی، دستیار صحنه: اصغری، تدوین: امیررضا دهنادی، موسیقی: بهنیا یوسفی، طراح پوستر: ایزابل وای پچ، بازیگران: آرتین نورنصریان، هاجر اصغری و وجیهه عباسیان.

«سرخ» به مراحل فنی رسید/ فیلمی درباره حیوانات

فیلم کوتاه «سرخ» به کارگردانی رضا اسماعیل‌پور با موضوع حقوق حیوانات با روایتی نو درباره تاثیر صنعت روی حیات حیوانات صحبت می‌کند.

کارگردان فیلم «سرخ» فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی انجمن سینمای جوان ایران است و ۲ فیلمنامه دیگر به‌نام «آبی» و «سفید» نوشته است که در مراحل پیش تولید قرار دارند.

سه گانه «سرخ»، «آبی» و «سفید» درباره حیوان، زن و مرد است.

عوامل فیلم کوتاه «سرخ» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: رضا اسماعیل‌پور، نویسندگان: رضا اسماعیل‌پور و امین عبدالوند، مدیر فیلمبرداری و نورپردازی امین عبدالوند، دستیار تصویر: عرفان میرزایی، دستیار کارگردان: علی شاه مرادی، بازیگر: دینا رضایی، طراح گریم: معصومه نوازنی، مجری گریم: ساحل فرجی، مدیر صحنه: کامیار علیمردانی، تدوین: امین عبدالوند، عکاس: امیرعلی احمدی.

کد خبر 6079471

دیگر خبرها

  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • حمایت از تحکیم خانواده در مجامع بین‌المللی
  • اعزام تیم تکواندوی سمنان به مسابقات بین المللی
  • تورنمنت تکواندو صربستان|کیانی طلایی شد؛ نصیری به برنز رسید
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • رقابت چهار خوزستانی در مسابقات مچ‌اندازی آسیا