Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور صبح پنج شنبه به همراه هیات دولت به استان فارس سفر کرد ضمن بازدید از مناطق محروم، واحد‌های تولیدی و بررسی مشکلات دامداران با اقشار مختلف مردم از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه صبح پنج شنبه  وارد فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز شد و مورد استقبال آیت الله لطف الله دژکام، نماینده، ولی فقیه در فارس، استاندار فارس و دیگر مقامات استانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در سفر‌ی یک روزه ابتدا به زیارت حرم مطهر حضرت‌احمدبن موسی‌شاهچراغ (ع) رفت و پس از دیدار با اقشار مختلف، ورزشکاران و ... در نشست شورای اداری در مورد مسائل مطرح شده استان، راهکار‌هایی را ارائه داد.

سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر ما باید همراه با برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات استان و مشکلاتی که مردم را رنج می‌دهد باشد.

وی افزود: قبل از سفر به استان، هیئتی اعزام شده و مشکلات را بررسی کرده است و جلساتی در تهران تشکیل شده تا راهکار‌هایی اتخاذ شده و با برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات اقدام شود.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: حل مشکلات استان با راهنمایی نماینده، ولی فقیه در استان، همراهی استاندار و مسئولان میسر خواهد بود.

رئیس جمهور افزایش اعتماد مردم و رفع مشکل جوانان را اولویت خواند و افزود: رفع مشکل خشکسالی که مردم را رنج می‌دهد نیز یکی از مهم‌ترین مشکلات استان است که به دنبال رفع هستیم.

 


رئیسی فارس را دارای ظرفیت‌های بسیاری دانست و گفت: استان فارس قطب صنعت و کشاورزی و محور بسیاری خدمات است و می‌تواند در حوزه بازرگانی نیز نقش مهمی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه در راستای رفع مشکلات اقداماتی صورت‌گرفته، اما کافی نبوده است، اظهار داشت: حل مشکلات استان نیاز به جدیت بیشتری دارد به‌دیژه استفاده از نیروی متراکم جوان و تحصیل‌کرده است که باید با رفع مشکل بیکاری از ظرفیت آن‌ها استفاده شود.

او در پایان بر کاهش نرخ بیکاری و افزایش رونق تولید تاکید کرد و گفت: در راستای این دو مهم گام‌های اساسی برخواهیم داشت.

 

 

بازدید رئیس جمهور از مجموعه تاریخی تخت جمشید

رئیس جمهور در ادامه سفر به مرودشت و حضور جمع مردم روستای کناره این شهرستان و بازدید از کارخانه آز‌مایش، بلافاصله به مجموعه تاریخی تخت جمشید رفت.


آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به استان فارس از مجموعه تاریخی تخت جمشید بازدید کرد و در سخنان کوتاهی گفت: بنا‌ها و مواریث تاریخی نظیر تخت جمشید نشان از هنر والای ایرانیان از سده‌های گذشته دارد که امروز با گذشت قرن‌های متمادی همچنان مایه حیرت و ستایش است.


رئیس جمهور گفت: پیام دیگر بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران است که ببینند سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست.
رئیسی در دیدار از مجموعه تاریخی تخت جمشید با جمعی از مردم و بازدیدکنندگان حاضر نیز صمیمانه گفتگو کرد.


رئیسی همچنین با کارشناسان مرمت آثار باستانی در محوطه تاریخی تخت جمشید نیز گفتگو و با توضیحات آن‌ها از جزئیات ترمیم بخش‌های مختلف این اثر باستانی ارزشمند، مطلع شد.

 

 

بازدید رئیس جمهور از کارخانه آزمایش


آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود پس از دیدار با مردم روستای کناره مرودشت، بلافاصله از کارخانه آزمایش مرودشت بازدید کرد و جریان علت مشکلات این کارخانه قرار گرفت.


این کارخانه در شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد. کارخانه آزمایش هم اکنون دچار مشکلات مختلف شده و تعطیل است که رئیس جمهور در جریان مسائل این واحد قرار گرفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دستور آیت الله رئیسی برای حل مشکلات کارخانه کاغذ سازی زاگرس رزقان

رئیس جمهور در ادامه سفر به مرودشت، در کارخانه کاغذسازی زاگرس زرقان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه درحال ساخت کاغذسازی زاگرس زرقان، مشکلات این کارخانه را بررسی و دستور حل مشکلات را صادر کرد.


آیت‌الله رئیسی در این بازدید با بیان این که تکمیل ۱۳ درصد مراحل ساخت این کارخانه کار دشواری نیست که معطل مانده است افزود: مشکلات این کارخانه که بیشتر تسهیلات است، هرچه زودتر بایدبرطرف شود.

 


رئیسی به استاندار فارس تاکید کرد که مراحل بهره برداری از کارخانه را پیگیری کند تا با وارد شدن این کارخانه به چرخه تولید، نیاز به واردات کاغذ کاهش یابد.


وی با بیان اینکه ویژگی این کارخانه این است که با استفاده از ضایعات و کاغذ‌های باطله می‌تواند بخشی از نیاز کشور را تامین کند، گفت: روا نیست که این سرمایه‌گذاری به دلیل ناتمام ماندن ۱۳ درصد از کل پروژه، به نتیجه نرسد. جای پرداخت تسهیلات بانکی همین جاست که هم اشتغال ایجاد می‌کند و هم با رونق تولید، نیاز کشور رفع می‌شود.


رئیسی گفت: مراکز تولیدی از این دست در اولویت دریافت تسهیلات و منابع مالی هستند، نه افرادی که این منابع را در جای دیگری هزینه می‌کنند.


رئیس جمهور تاکید کرد: درحالی که کشور برای تأمین کاغذ نیاز به واردات دارد، به هیچ وجه قابل قبول نیست یک کارخانه کاغذ‌سازی که بخش قابل توجهی از آن احداث شده، برای تکمیل و بهره‌برداری سال‌ها معطل تسهیلات باشد و بنا‌ها و تجهیزات آن بدون استفاده بماند و فرسوده شود.


رئیسی ادامه داد: استاندار کار تکمیل این واحد تولیدی را با جدیت پیگیری کند تا چنانچه مالک کارخانه وعده داده است، هر چه سریع‌تر با راه‌اندازی این کارخانه ۶۰۰ نفر مشغول کار شوند و با رونق تولید، گامی برای تأمین کاغذ مصرفی در کشور برداشته شود.
‌این کارخانه با ۱۱۰ هزار متر مربع مساحت، یکی از کارخانه‌های برخوردار از تکنولوژی روز دنیاست که ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. کارخانه کاغذسازی زاگرس با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن کاغذ در سال توانایی تامین ۴۰ درصد کاغذ مورد نیاز کشور را دارد که برای تکمیل ساخت آن ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. کارخانه کاغذسازی زاگرس فارس با برخورداری از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن، ظرفیت تولید سالانه ۱۲۵ هزار تن را از محل کاغذ‌های بازیافتی دارد.

 

رئیس جمهور در ادامه سفر به روستای کناره شهرستان مرودشت، با حضور در گلزار شهدای این روستا، به مقام شاخص ۴۴ شهید والامقام ادای احترام کرد. جمعی از مردم روستای کناره، با حضور در گلزار شهدا، با رییس جمهور دیدار کردند و مشکلات و خواسته‌های خود را با او در میان گذاشتند.


وی در جمع مردم این روستا برای حل مشکل آب روستای کناره مرودشت قول مساعد داد و گفت: با همت مسئولان استاندر و مسئولان این مشکل جزو مصوبات این سفر است و ان‌شاالله به زودی مشکل در مدت کوتاهی برطرف می‌شود.


رئیسی با بیان اینکه آب این روستا و منطقه از مشکلات است که با همت مسئولان و استاندار این مشکل حل می‌شود، تصریح کرد: این موضوع جزء طرح‌های مصوب سفر است، از مواردی که بلافاصله پیگیری می‌شود و در مدت کوتاه حل شود.


وی با بیان اینکه مسئله بیمارستان مشکل دیگر است که بخشی از کار انجام شده و بخشی از کار باقی مانده گفت: این مورد نیز جز طرح‌های مصوب سفر است که استاندار دنبال کند زودتر به بهره‌برداری برسد.


رئیس جمهور با اشاره به مسئله فرهنگسرا که از سوی مردم مطرح شد، افزود: مسئله فرهنگسرا نیز در این منطقه قابل بررسی است جز مصوبات سفر نیست، اما چون مرکزی برای جوانان است قابل بررسی است، این پیشنهاد خوبی است، اما چون مصوبات نیست باید بررسی شود و با اولویت‌ها مقایسه کنیم و ببینیم به چه میزان در سطح استان این قضیه اولویت دارد.

 

پیش از سخنان رئیس جمهور، امام جمعه مرودشت، نماینده این شهرستان در مجلس و فرماندار نیز در سخنانی یادآور شدند که مرودشت یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی، دامداری و صنایع دستی است و از ظرفیت‌های گردشگری قابل توجهی نیز برخوردار است که در صورت حل برخی مشکلات ز جمله کم‌آبی، می‌تواند سهم قابل توجهی در تولید و رونق اقتصادی استان فارس و کشور داشته باشد.


دست دلالان نهاده‌های دامی باید قطع شود

آیت‌الله رئیسی در نخستین برنامه اش در سفر به استان فارس در روستای کناره، یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین روستا‌های کشور حضور یافت و از نزدیک با شماری از دامداران و کشاورزان روستا گفتگو کرد.


آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بازدید سرزده از یک واحد دامداری این روستا با قدردانی از تلاش‌های همه کشاورزان و دامداران کشور، به ویژه در روستای کناره شهرستان مرودشت، گفت: هر تولید شما، گامی محکم برای پیشرفت کشور و عامل ایجاد یأس و ناامیدی در دشمنان است.


رئیس جمهور با بیان اینکه حاصل زحمات و تلاش‌های شما، تولید قدرت برای کشور است، اظهار داشت: کشاورزی یکی از ابزار‌های مهم حفظ استقلال کشور است و باید به هر قیمتی تولید را به‌ویژه در عرصه تولید محصولات غذایی و کشاورزی ادامه دهیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


رئیسی با بیان اینکه دولت وظیفه دارد فعالیت شما را تسهیل کند، گفت: در این مسیر اجرای طرحی را دنبال می‌کنیم که در ماه‌های آینده می‌تواند دست دلالان و واسطه‌ها را از بازار تأمین نهاده‌های دامی قطع کند و بخشی از مشکلات دامداران و کشاورزان را مرتفع کند.


رئیس جمهور گفت: با اجرای این طرح، یارانه‌ای که صرف تأمین نهاده‌های دامی می‌شود، مستقیم به دست تولیدکنندگان می‌رسد تا با تولید به صرفه‌تر محصول، سود نهایی آن هم به مصرف‌کنندگان برسد.


رئیسی در ادامه با دعوت از کشاورزان و دامداران برای جدیت و تلاش در مسیر تولید، گفت: اگر به دنبال استقلال هستیم و می‌خواهیم سفره مردم وابسته به واردات و دلار و یورو نباشد، باید در زمینه تولید و از جمله تولید و تأمین نهاده‌های دامی در داخل کشور به طور کاملاً جدی اقدام کنیم. دولت و مجلس در این مسیر همه تلاش خود را برای حل مشکلات تولیدکنندگان به کار گرفته‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

آیت‌الله ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود به استان فارس در جمع نخبگان و برخی از اقشار مردم استان در ‌مسجد جامع شهدا‌ ‌که با استقبال پرشور مردم همراه بود، با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: توفیقی است که امروز در جمع نورانی مردم شیراز هستیم و عذرخواهی از اینکه اجتماع با محدودیت همراه است چراکه به دلیل شرایط امکان حضور بسیاری از مردم فراهم نیست، دوست داشتم که بسیاری از مردم استان فارس و شیراز را زیارت می‌کردم اما شرایط اجازه نمی‌دهد.

 

 

وی با تشکر از حضور مردم و اقشار مختلفی که در این دیدار حضور داشتند، گفت: ما برای ارسال رسل الهی و انزال کتب الهی به ویژه حضرت محمد(ص) و قرآن کریم بزرگترین نعمت الهی را داریم؛ بزرگ‌ترین نعمت نعمت هدایت است. اگر همه نعمت‌ها بود، اما نعمت هدایت و ولایت نبود زندگی برخوردار از حیات انسانی نبود.

رئیسی با بیان اینکه حیات الهی انسان، منجر به انسانیت انسان می‌شود، افزود: انسان در پرتو فراگرفتن قرآن به جایگاه رفیع انسانی می‌رسد. حافظ که لقب لسان‌الغیب گرفته یا از حکمایی مانند ملاصدرا و میرزای شیرازی و دیگر فلاسفه در پرتو قرآن به این قله رسیدند. شهید دستغیب در پرتو هدایت الهی به این جایگاه رسیده است. شهدای استان فارس در پرتو فراگیری قران و بهره‌مندی از هدایت الهی در این قله قرار گرفتند و به ما پیام می‌دهند.

 

با مهار نسبی کرونا تمرکز اصلی دولت بر حل مشکلات معیشتی خواهد بود

 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر پنج‌شنبه در ادامه سفر به استان فارس در دیدار جمعی از نخبگان، علما، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در محل مصلای نماز جمعه شیراز گفت: هدف همه انبیا و قرآن اقامه قسط بوده و داشتن انگیزه و بینش الهی هیچ منافاتی با رفاه اجتماعی ندارد.


آیت‌الله رئیسی گفت: آنچه امروز به دنبال آن هستیم و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز بر آن تأکید می‌کند، جبران عقب‌ماندگی‌ها است و علیرغم پیشرفت‌های زیاد در حوزه‌های مختلف، یکی از مهم‌ترین عقب‌ماندگی‌ها در ۴۰ سال گذشته،  تحقق عدالت است.


 رئیسی گفت: برای آنکه پیشرفت به عدالت ختم شود، باید براساس مطالعات مبتنی بر آمایش سرزمینی و شناخت ظرفیت‌ها و نیاز‌های هر منطقه طراحی و اجرا شود.


رئیس جمهور با تأکید بر اینکه محور حرکت دولت سیزدهم تحقق عدالت خواهد بود، گفت: اساس حرکت دولت، اجرای قانون و شناسایی و جبران کاستی‌هاست.


آیت‌الله رئیسی گفت: استان فارس قطب کشاورزی، معدن، صنعت، گردشگری، خدمات و بازرگانی است و با توجه به خیل عظیم جوانان باانگیزه و تحصیلکرده، نباید با مشکل بیکاری مواجه باشد، اما متأسفانه از نخستین دقایق حضورم در استان فارس با گلایه‌ها و درخواست‌های مردم در زمینه بیکاری و اشتغال مواجه شده‌ام.


رئیسی اشتغال را جزو حقوق اساسی مردم و از تکالیف اصلی دولت عنوان کرد و گفت: تلاش‌ها برای ایجاد اشتغال محدود و منحصر در وزارت کار نیست، بلکه همه دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی و نهاد‌های حکومتی باید برای ایجاد اشتغال احساس مسئولیت و تلاش کنند.


رئیس جمهور گفت: در آغاز فعالیت دولت، اولویت اول را مبارزه با ویروس کرونا تعریف کردیم که به لطف خدا، همت دولت و همراهی مردم، امروز با واکسیناسیون گسترده تا حد زیادی بر این مشکل غلبه کرده‌ایم و اگر چه باید مراقب اوج‌گیری مجدد کرونا باشیم، اما این مشکل تا حدود زیادی مهار شده است.


آیت‌الله رئیسی گفت: گام دوم و البته همزمانِ دولت، توجه به معیشت مردم و کنترل تورم و گرانی‌ها و رونق دادن به کسب و کار‌ها بود که امروز با مهار نسبی کرونا می‌توانیم با فراغ بال بیشتری بر آن تمرکز کنیم.

 



رئیس جمهور استان فارس را یکی از استان‌های مهم در زمینه تولید محصولات کشاورزی، صنعتی و معدنی توصیف کرد و گفت: آمار و ارقام، استان را در جایگاه خوبی از لحاظ اقتصادی و ارزش محصولات تولیدی قرار داده است. از استاندار فارس می‌خواهم علاوه بر حمایت از بنگاه‌های مختلف تولیدی، از کسانی که در خانه‌های خود به تولید محصول و به ویژه تولید صنایع دستی اشتغال دارند نیز حمایت کند.


آیت‌الله رئیسی استان فارس را یکی از قطب‌های گردشگری سلامت برشمرد و گفت: باید با کمک مردم و مسئولان تلاش کنیم ظرفیت‌های عظیم استان فعال شود تا مشکل بیکاری از استان ریشه‌کن گردد.


رئیس جمهور گفت: اجرای موفق برنامه‌های دولت به همت و مشارکت همگانی مردم بستگی دارد و دولت در زمینه‌های مختلف از جمله در زمینه حل مشکل مسکن برای خود جایگاه هدایت، حمایت و نظارت قائل است و میدان‌دار اصلی در زمینه حل مشکلات و رونق تولید و اقتصاد، خود مردم هستند.


آیت‌الله رئیسی گفت: برخی‌ها به سفر‌های استانی خرده می‌گیرند و می‌گویند که این سفر‌ها پرهزینه است، اما بنده می‌گویم اگر رئیس جمهور به استان‌ها سفر نکند، چگونه مشکل کارخانه‌ای که ۸۷ درصد عملیات احداث آن انجام شده و برای ۱۳ درصد باقیمانده، هشت سال معطل مانده، حل خواهد شد!

 



رئیسی گفت: اگر رئیس جمهور و مدیران برای حل مشکلات در میانه میدان حضور نداشته باشند، بسیاری از مشکلات حل نخواهد شد. پروژه‌های بسیاری هستند که با تزریق اعتبارات اندک و رفع مشکلات کوچک تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند و بنده به عنوان رئیس جمهور مصمم هستم به حضور در میان مردم و مدیریت میدانی مسائل ادامه دهم.


رئیس جمهور گفت: قبل از هر سفر استانی هیأتی به استان مقصد اعزام می‌شود و جلساتی نیز در تهران با نمایندگان و مسئولان استان برگزار می‌شود و مسایل و مشکلات احصا و جمع‌بندی می‌شود و طرح‌ها و اعتبارات لازم برای استان به تصویب می‌رسد.


رئیس جمهور با بیان اینکه برگزار نشدن سفر‌های استانی دولت مشکلی را حل نمی‌کند و این سفر‌ها باید انجام شوند، گفت: رئیس جمهور و مدیران باید مسائل و مشکلات را با حضور میدانی شناسایی و حل کنند و اگر رئیس جمهور به استان‌ها سفر نکند، نمی‌تواند درک واقعی از مشکلات موجود در بخش‌های مختلف کشور داشته باشد و آن‌ها را رفع کند.

آیت‌الله رئیسی گفت: برای استان فارس بیش از ۱۰۰ طرح قطعی شده که با اجرای آن‌ها بخش مهمی از مشکلات استان حل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به استان فارس سفرهای استانی آیت الله رئیسی مجموعه تاریخی تخت جمشید رئیس جمهور در ادامه آیت الله رئیسی گفت ادامه سفر نهاده های دامی برای حل مشکلات رئیس جمهور گفت ابراهیم رئیسی استان فارس رئیس جمهور استان فارس روستای کناره کارخانه کاغذ مشکلات استان سفر به استان برای حل مشکل بهره برداری رفع مشکلات رونق تولید استان ها ظرفیت ها رفع مشکل سفر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد

رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را به رئیس‌جمهور اعطا کرد.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی که بعدازظهر سه‌شنبه به وقت محلی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر به پاکستان به شهر کراچی مرکز ایالت سند سفر کرده است، در حضور «محمدکامران خان تسوری» استاندار و «سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت پنجاب، جمعی از نمایندگان مجلس ایالتی و مقامات محلی و تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه کراچی، مدرک دکتری افتخاری این دانشگاه را از پروفسور «خالد عراقی» رئیس این دانشگاه دریافت کرد.

پروفسور عراقی در این مراسم تصریح کرد: این مدرک دکتری افتخاری نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی رئیس جمهور در زمینه فقه و حقوق و نیز سابقه فعالیت طولانی آیت‌الله رئیسی در حوزه قضایی به ایشان اعطا می‌شود.

دانشگاه کراچی به عنوان بزرگترین دانشگاه پاکستان قدمتی ۷۳ ساله دارد و یکی از مهمترین و معتبرترین دانشگاه‌های منطقه است که دانشجویان ایرانی زیادی نیز در آن مشغول تحصیل هستند.

رئیس‌جمهور روز دوشنبه سوم اردیبهشت به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در صدر هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور در این سفر پس از استقبال رسمی با نخست وزیر، رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و سنا و همچنین فرمانده ارتش و استاندار پنجاب پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفر به لاهور و کراچی از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان است.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
  • رئیسی: تجارت غیررسمی بین ایران و پاکستان رسمی شود
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • دیدار آیت‌الله رئیسی و رئیس‌ سنای پاکستان
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • مراسم رسمی استقبال از آیت‌ الله رئیسی در پاکستان