Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@04:29:38 GMT

رسوایی زن و مرد پلید در محله خلیج فارس !

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۲۶۴

رسوایی زن و مرد پلید در محله خلیج فارس !

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " محمود مالمیر " رئیس کلانتری 179 خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار رکنا، اظهار داشت: با وقوع سرقت های متوالی در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری 179 خیلج فارس با بازبینی دوربین های مداربسته و رصد های اطلاعاتی چهره و هویت سارقان را در غرب تهران شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مالمیر گفت: در بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد، سارقان با شیوه و شگرد کش رو زنی و بدل اندازی از طلافروشی ها در غرب تهران سرقت کرده اند.

دستگیری سارقان حرفه ای در غرب تهران

رئیس کلانتری 179 ادامه داد: تیم عملیات کلانتری 179 خلیج فارس پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی مقام قضایی به محل مخفیگاه متهمان اعزام شدند و در یک ضربتی سارقان را بازداشت کردند.

سرهگ مالمیر تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان 100 گرم طلای سرقتی کشف و ضبط کردند. همچنین سارقان در بازجویی های پلیسی صراحتا به جرمم خود مبنی بر سرقت از طلافروشی های غرب تهران اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی درپایان گفت: متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت سارقان طلای سرقتی اخبار حوادث زن و مرد دستگیری سارق سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت گلاره عباسی ابلق گلاره عباسی گلاره عباسی عکس بازار آزاد سحر قریشی غرب تهران کلانتری 179

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر تهران در خیابان مستقر بودند که به یک باره مورد حمله نارنجک‌های دست ساز ۷ نفر سوار بر موتورسیکلت در روز چهارشنبه آخر سال قرار گرفتند.

وی افزود: در این زمان یکی از نارنجک‌ها به کلاه ایمنی یکی از ماموران اصابت کرده و باعث مجروحیت وی از ناحیه صورت و چشم شده و به سرعت در جهت مداوا به بیمارستان فارابی انتقال پیدا کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: هر ۷ نفر متهم بعد از ارتکاب به این عمل غیر انسانی به سرعت با موتورسیکلت‌های خود متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی کردند.

سرهنگ قاسم پور گفت: پس از دستگیری و انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر صدمه زدن به مامور قانون و توزیع و ساخت مواد منفجره اعتراف کردند و از مخفیگاه متهمان مقدار چهار و نیم کیلوگرم مواد منفجره کشف شد.

وی تصریح کرد: ۵ نفر از متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند و ۲ نفر از متهمان برای تحقیقات بیشتر تحت نظر قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم پور در پایان خاطر نشان کرد: با مخلان نظم و امنیت جامعه به خصوص کسانی که به ماموران وظیفه شناس آسیب وارد می‌کنند به جد برخورد خواهد شد.

کد خبر 6057463

دیگر خبرها

  • بازداشت سارقان موبایل ۵۰ نفر در تهران
  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • بازداشت ۵ سارق خشن تهران
  • بازداشت ۵ سارق خشن در تهران
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • افتتاح بازار گل و گیاه شادمان و فاز دوم مرکز خرید و فروش پرندگان زینتی خلیج‌فارس/ ۴جایگاه سوخت کوچک مقیاس به بهره‌برداری می‌رسد
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • انهدام گروه سارقان زورگیر در خمین  
  • پایان راه سارقان کارت عابر بانک