Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:23:28 GMT

نیروهای مسلح قلعه و دیواره ملت هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۲۶۹

نیروهای مسلح قلعه و دیواره ملت هستند

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نیروهای مسلح قلعه و دیواره ملت هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در مراسم یازدهمین سالگرد شهادت هجده شهید دهه کرامت  لرستان با بیان اینکه همه نظام‌ها و دولت‌ها نیازمند نیروهای‌ مسلح هستند، اظهار کرد: نیروهای مسلح هستند که  قدرت و اقتدار ملی کشور را حفظ می‌کنند و اما در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه توحید و معاد برپا شده است و به‌دنبال آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انسانی و همچنین  گسترش عدالت است به طور یقین نیروهای مسلح در چنین کشوری از ضرورت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: آیه‌ای که بر سینه ستبر پاسداران انقلاب اسلامی نوشته شده است به  این معنی است که هرچه می‌توانید از ساز و برگ نظامی فراهم کنید تا دشمنان خدا و خود را به وسیله این آمادگی بترسانید، البته دشمنانی هستند که شما آنها را نمی‌شناسید ولی خداوند آنها را می‌شناسد ولی شما با آمادگی که دارید دشمنان پیدا و پنهان را می‌ترسانید.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه نیروهای مسلح قلعه و دیواره ملت هستند، تصریح کرد:  نیروهای مسلح مردم را حفاظت، زینت حاکمان، عزت دین هستند و اگر امروز ملت ایران در دریا، خشکی و هوا از امنیت برخوردار است به‌دلیل رشادت‌های نیروهای مسلحی است که جان بر کف درمقابل دشمنان ایستاده‌اند. 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اضافه کرد: امروز در جمهوریاسلامی افتخار، عزت، شرافت و سربلندی در سایه  جان‌فشانی و شهادت  نیروهای مسلح مشاهده می‌کنیم و هیچ  عمل و کار نیکی قابل مقایسه  با شهادت در راه خدا نیست.

وی افزود: امروز ما در گرامیداشت یازدهمین سال مجاهدانی گرد هم آمده‌ایم که در میدان جهاد و مجاهدت حضورداشتند و امروز در مهمانی پروردگارش هستند، شهدای دهه کرامت لرستان  ناظر بر اعمال ما هستند و از خداوند تبارک و تعالی می‌خواهند آرمان‌هایشان به‌وسیله هم‌رزمان‌شان ادامه پیدا کند. 

شاهرخی با بیان اینکه شهدای دهه کرامت لرستان در مسابقه دنیا پیروز شدند و مجاهدت خانواده‌های این ۱۸ شهید در حقیقت استمرار جهاد این شهدا است، اظهار کرد: امروز در این موقعیت حساس برخی از خانواده‌های شهدا در کمک‌های مومنانه، محرومیت‌زدایی همیشه در صف اول هستند و با یاد شهدا گروه جهادی تشکیل می‌دهند تا آرمان‌های شهدا را ادامه بدهند.

وی گفت: امروز با حضور در گرامیداشت یازدهمین یادواره شهدای دهه کرامت به آنها می‌گوییم ما صدای شما را از عالم برزخ شنیدیم و پیام شما را درقالب‌های گوناگون همچون قلم، سخن، هنر،کتاب و برگزاری یادواره به گوش کسانی که نشنیده‌اند، می‌رسانیم.

به گزارش ایسنا،۱۸ شهید در انفجاری سهمگین و غم‌انگیز که یازده سال قبل در ایام دهه کرامت در نیروی هوایی پادگان امام علی(ع) خرم‌آباد به‌وقوع پیوست به مقام شهادت نائل آمدند

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهدا دهه كرامت خانواده های شهدا نيروهاي مسلح نیروهای مسلح دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم

در بیست‌ونهم فروردین و دریک روز بارانی یگان های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز خراسان‌جنوبی یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی که در بیرجند مرکز خراسان‌جنوبی باران در حال باریدن بود، یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌جنوبی، در مراسم روز ارتش با گرامی داشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نبردهای مسلح جمهوری ایران اظهار کرد: کشورهای که در منطقه پایگاه مقاومت هستند، حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده‌اند و این موضوع سبب رسوایی دشمن شده است.

وی افزود: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند، از این رو در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند دیگر نتوانست از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی هم در این مراسم گفت: امروز اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خودکفایی رسیده‌اند و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است، به بهترین شکل عمل می‌کنند.

به گزارش ایمنا، در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745408

دیگر خبرها

  • زنان پلیس در رژه امروز نیروهای مسلح (عکس)
  • اردبیل| توان و قدرت بالای نیروهای مسلح بر همگان عیان شد
  • گزارش تسنیم از رژه مقتدرانه ارتش در لرستان + فیلم
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • مراسم رژه‌ نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در خراسان جنوبی+ عکس و فیلم
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح لرستان در روز ارتش
  • رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در لرستان