Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@14:59:23 GMT

قهرمان آسیا چشم انتظار توجه فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۲۷۸

قهرمان آسیا چشم انتظار توجه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال زنان ایران پس از کسب دو دوره عنوان قهرمانی آسیا در سال ‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ به انزوا رفته است و خبری از انتخاب سرمربی نیست. تاریخ سازی زنان فوتسالیست در قاره کهن آینده روشنی برای دختران فوتسالیست متصور می‌شد اما شرایط برخلاف آن رقم خورد.

در دوران ریاست مهدی تاج و نایب رئیسی لیلا صوفی زاده اتفاقات ناخوشایندی برای تیم ملی فوتسال رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاداش قهرمانی بازیکنان پس از گذشت چندین سال پرداخت نشد و شهرزاد مظفر، مربی تاریخ ساز فوتسال به دلیل عدم توجهات به کویت رفت.

با حضور شهاب الدین عزیزی خادم و شهره موسوی در فدراسیون فوتبال در گام نخست پاداش قهرمانی دختران فوتسالیست پرداخت شد که نوید روزهای خوب برای فوتسال را داد. رئیس جدید فدراسیون همراه با نایب رئیس زنان توجهات خوبی به فوتبال بانوان داشتند و در نهایت تیم فوتبال زنان برای نخستین بار جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ را کسب کردند.

نگاه و توجه خوب فدراسیون جدید به بخش فوتبال زنان و تلاش برای ایجاد برابری در فوتبال از جمله اقدامات مثبت رئیس جدید است اما فوتسال زنان که چند سالی است به انزوا رفته است نیز باید مورد توجه فدراسیون قرار گیرد.

نسل طلایی فوتسال زنان سال آینده رقابت‌های مهم جام ملت‌ها را در پیش دارد و شاید پس از آن برخی از بازیکنان باید از بازی‌های ملی خداحافظی کنند. این نسل این روزها چشم انتظار تصمیم فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی است تا با مشخص شدن سرمربی برنامه ریزی‌ها شکل گیرد و تیم ملی آماده رویارویی با حریفان شود.

کد خبر 5326861 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال زنان فوتسال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال کره جنوبی مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی حمید سجادی مسابقات قهرمانی جهان تکواندو والیبال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر والیبال سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا

در ادامه روز دوم جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ژاپن به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا نتایج عجیب در این جام ادامه داشته باشد.

پیش از ژاپن، کره‌جنوبی دیگر مدعی اصلی صعود از این گروه به مصاف تاجیکستان رفت و با ۲ گل شکست خورد تا مدعیان اصلی گروه C با شکست کار خود را آغاز کنند.

در دیگر بازی امروز، ایران ۳ بر یک افغانستان را برد و از دقایقی پیش نیز کویت به مصاف بحرین رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • شمسایی: افغانستان تیم با استعدادی است
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • تصویر استوری معنادار بازیکنان تیم ملی فوتسال | عکس