Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان ملل متحد اعلام کرد که نهادهای کمک بشردوستانه در حال ارائه کمک‌ها به حدود ۱۳ میلیون مردم یمن هستند.

با این حال، معاون امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که اقتصاد یمن در حال فروپاشی است و بحران انسانی در این کشور در حال وخیم‌تر شدن است و مناقشه در این فقیرترین کشور جهان عرب به سوی خشونت بیشتر گرایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راجاسنینگهام در ادامه افزود که نهادهای کمک رسانی در حال حاضر در حال کمک رسانی به حدود ۱۳ میلیون نفر دیگر در سرتاسر یمن هستند که این رقم حدود ۳ میلیون بیش از چند ماه پیش است. بهترین ارزیابی ما این است که این افزایش [کمک‌ها] به طور قابل توجهی خطر فوری خشکسالی را کاهش خواهد داد».

با این حال وی هشدار داد که نهادهای کمک رسانی ذخایر مالی کافی برای تداوم این کمک‌ها را ندارند و در هفته‌ها و ماههای آینده حدود ۴ میلیون نفر از مردم یمن شاهد کاهش کمک‌های غذایی خود خواهند بود، و تا پایان امسال این عدد به ۵ میلیون نفر افزایش خواهد یافت.

کد خبر 5327870

منبع: مهر

کلیدواژه: یمن بحران انسانی خشکسالی عراق ایالات متحده امریکا انتخابات عراق افغانستان رژیم صهیونیستی روسیه سوریه طالبان لبنان فلسطین ایران اتحادیه اروپا فرانسه ولادیمیر پوتین کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود

محمدجواد آذری جهرمی در کانال تگرامی خود نوشت:

دلار ۶۴ هزارتومانی، تورم مزمن و افسارگسیخته، کارهای بی قاعده در موضوع حجاب و حالا هم وضع قانون برای مالیات ستانی بر عایدی سرمایه(بخوانید بر تورم)؛ هر یک از اینها برای بر هم زدن ساختار نظم جامعه به مثابه کبریت بر باروت عمل می کنند چه رسد به رخداد همزمان؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود ها! 

 ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمدجواد آذری جهرمی در دوره دانشجویی (+عکس) واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • هشدار هواشناسی؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • این سد از بروز فاجعه انسانی در سیستان و بلوچستان جلوگیری کرد
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب