Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:40:55 GMT

وقوع آتش‌سوزی در بازار تاریخی امام رضا (ع) مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۵۰۸

وقوع آتش‌سوزی در بازار تاریخی امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی رضایی اظهار کرد: شامگاه پنج‌شنبه در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل بازار امام رضا (ع)، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۳۲، ۲، ۲۴ و ۱ را به محل حادثه در هشتی چهارم این بازار از سمت میدان ۱۷ شهریور اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اطلاع به‌موقع نگهبانان بازار به آتش‌نشانی و حضور سریع آتش‌نشانان در محل، حریق که در یک اتاق برق به وسعت تقریبی ۱۰ مترمربع و در ضلع جنوبی در داخل بازار امام رضا (ع) به وقوع پیوسته بود، به سرعت مهار و از سرایت آتش به مغازه‌های این بازار تاریخی جلوگیری به عمل آمد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از انجام عملیات لکه‌گیری، کاوش و تهویه محیط با خودرو پیشرفته توربوفن، دمنده‌ها و مکندهای قوی هوا، به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

وی اضافه کرد: در این آتش‌سوزی به کسی آسیب نرسیده و میزان و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

کد خبر 5327864

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد آتش سوزی بازار رضا آتش نشانی مشهد اطفای حریق ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شیراز واکسن کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها یادروز حافظ شیوع کرونا ایلام نیروی انتظامی گرگان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، اعلام کرد: در پی آتش‌سوزی مهیب  در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی »، خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

 حسینخانی  افزود: حریق  در حال سرایت به واحدهای فوقانی بود؛  اما با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحدهای در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر  جلوگیری کردند.

 وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحدها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

 علت این حادثه در حال بررسی است.

 

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار