Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@20:53:36 GMT

برنامه پرسپولیس برای مهار شیر چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۶۱۳

برنامه پرسپولیس برای مهار شیر چیست؟

«باماتیمبی گومیس» مهاجم فرانسوی تیم فوتبال الهلال تاکنون سه بار به تیم‌های ایرانی گلزنی کرده است و در بازی با پرسپولیس هم امید اول تیم عربستانی محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، بافاتیمبی گومیس یکی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال الهلال از سال ۲۰۱۸ تاکنون بوده است. این مهاجم که حتی سابقه حضور در تیم ملی فرانسه را هم دارد در باشگاه‌هایی چون سنت اتین، لیون و مارسی فرانسه، سوانسی سیتی انگلیس و گالاتاسرای فرانسه بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گومیس فصل گذشته در لیگ عربستان ۲۴ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا سه بار درواز حریفان را باز کرد. این مهاجم خطرناک و زهردار در سال ۲۰۱۹ که الهلال قهرمان آسیا شد، توانست با ۱۱ گل به عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد و عنوان بهترین بازیکن این مسابقات را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

دعوت مدافع کره ای از هواداران الهلال

آمار گومیس در تقابل با تیم‌های ایرانی هم قابل توجه است و تاکنون سه بار برابر نمایندگان کشورمان گلزنی کرده است. او دو بار به استقلال تهران و یک بار به شهرخودرو گلزنی کرده است و حالا در آستانه تقابل با یکی دیگر از تیم‌های ایران قرار دارد.


گومیس در بازی این فصل استقلال با الهلال که روی اشتباه مدافعان استقلال به گل رسید

پرسپولیس و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ فردا شنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف هم می‌روند و باید دید برنامه یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان ایران برای مهار گومیس چه خواهد بود.

این مهاجم فرانسوی در این فصل از مسابقات عربستان ۶ بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده است.

زوج گومیس در خط حمله الهلال، «موسی مارگا» مهاجم مالیایی است که فصل گذشته با مهدی طارمی در تیم پورتو همبازی بود. مارگا اگرچه تاکنون نتوانسته انتظارات در تیم الهلال را برآورده کند اما مهاجمی فیزیکی است که می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود.

مارگا در این فصل ۶ بازی برای تیم الهلال انجام داده است اما آمار گلزنی هایش نصف گومیس است و تنها دو بار توانسته دروازه حریفان را باز کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان الهلال عربستان تیم فوتبال پرسپولیس الهلال بافتیمبی گومیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

کد خبر 6084542

دیگر خبرها

  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟