Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از ابطال قرارداد واگذاری کشتارگاه صنعتی «جونقان» به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، احمدرضا بهرامی از ابطال قرارداد واگذاری کشتارگاه صنعتی «جونقان» به بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: در دوم مرداد سال ۱۳۹۷ سازمان خصوصی سازی کشور اقدام به واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان به شرکت «یاران جنوب کوشک» کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کل ثمن مورد معامله در این قرارداد به ارزش ۲۶۹ میلیارد و ۷۰۹ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۷۸۸ ریال بوده که از این مبلغ نزدیک به ۸ میلیارد ریال آن نقداً پرداخت شده و مابقی طی اقساط ۱۰ ساله، از سال ۱۳۹۷ تا سال ۱۴۰۷ در ۲۰ قسط تقسیم‌بندی شده بود.

وی اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان چهارمحال و بختیاری به موضوع نحوه واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان ورود پیدا کرد و پس از بررسی‌های لازم در مهرماه همان سال دادخواستی را به طرفیت سازمان خصوصی سازی کشور و شرکت یاران جنوب کوشک مبنی بر ابطال قرارداد واگذاری در دادگستری شهرستان فارسان مطرح کرد که پس از رسیدگی‌های صورت گرفته در شهریور سال ۱۳۹۹ دادگاه بدوی در فارسان حکم به بطلان قرارداد واگذاری صادر کرد.

بهرامی اظهار کرد: شرکت یاران جنوب کوشک و سازمان خصوصی سازی کشور نسبت به رأی صادره تقاضای فرجام‌خواهی و تجدیدنظرخواهی کردند که اعتراض هر دو در دیوان عالی کشور و دادگاه تجدیدنظر استان چهارمحال و بختیاری رد شد و رأی دادگاه بدوی مورد تأیید قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان کرد: پس از این رسیدگی نیز توسط وزیر اقتصاد وقت به نمایندگی از سازمان خصوصی سازی کشور و همچنین شرکت یاران جنوب کوشک، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرس کیفری صورت گرفت که دستورات لازم جهت رسیدگی به این درخواست توسط ریاست وقت قوه قضائیه صادر شد و نهایتاً در مهرماه سال جاری رأی صادره خلاف شرع و بیّن تشخیص داده نشد و به این ترتیب حکم صادره قطعی و کشتارگاه صنعتی جونقان به نفع بیت المال بازگردانده و بطلان قرارداد واگذاری کشتارگاه صادر شد.

وی از حسن توجه ریاست قوه قضائیه و همچنین پیگیری‌های قضات دادگستری استان چهارمحال و بختیاری جهت صیانت از حقوق عامه قدردانی کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا ابطال واگذاری کشتارگاه صنعتی جونقان افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا واگذاری کشتارگاه صنعتی سازمان خصوصی سازی کشور یاران جنوب کوشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد

مصطفی زارعی مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امیدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این ۲ باشگاه رخ دهد.

او افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ سال آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری  باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رئیس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.

زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر ۲ باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این ۲  باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام ۲ باشگاه به یک اندازه واگذار شد.

مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات ۲ باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری