Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال برزیل و اروگوئه در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی از ساعت ۴ بامداد به مصاف هم رفتند.

این بازی در انتها با برتری مقتدرانه برزیلی‌ها به اتمام رسید و آن‌ها موفق شدند رقیب خود را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را نیمار، رافینیا (۲ بار) و گابرئیل باربوسا به ترتیب در دقایق ۱۱، ۱۹،۵۹ و ۸۳ برای تیم ملی برزیل و لوئیز سوارز در دقیقه ۷۷ برای تیم ملی اروگوئه به ثمر رساندند.

شاگردان تیته با پیروزی در این بازی به عملکرد درخشان خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ادامه دادند و پس از ۱۱ مسابقه و با ۳۱ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول رده بندی منطقه آمریکای جنوبی قرار گرفتند. تیم ملی اروگوئه نیز با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیمار جونیور تیم ملی فوتبال برزیل مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان

آفتاب‌‌نیوز :

 در اولین دیدار دور برگشت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۲:۱۵ امروز تیم ملی لبنان در ورزشگاه کانبرا میزبان استرالیا بود.

تیم لبنان که به دلیل شرایط خاص کشور خود تصمیم گرفت بازی برگشت خود را هم مقابل این تیم در خانه حریف برگزار کند، با نتیجه‌ای سنگین‌تر از شکست ۲ بر صفر بازی رفت مغلوب شد و این بار با باخت ۵ بر صفر زمین را ترک کرد.

کاسینی ینگی، باسل رادی (گل به خودی) کرگ گودوین (۲ گل) و جان ایردال برای شاگردان گراهام آرنولد گلزنی کردند تا استرالیا در گروه I، صدرنشینی‌اش را با ۱۲ امتیاز حفظ کرده به عنوان اولین تیم قاره آسیا خودش را به دور سوم انتخابی جام جهانی برساند. این تیم همچنین پس از عربستان میزبان، به اولین تیم آسیایی تبدیل شد که سهمیه جام ملت‌های ۲۰۲۷ را کسب می‌کند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان بازی را قضاوت کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گروه مرگ در انتظار ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • خلاصه بازی ترکمنستان 0-1 ایران (مقدماتی جام جهانی 2026)
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۰
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷