Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با بیان این که چادرملو تاکنون فراتر از مسئولیتهای اجتماعی خود عمل کرده است، فعالیتهای ورزشی این باشگاه ورزشی را محدود به گستره جغرافیایی اردکان ندانست و از این که وضعیت امروز تیم والیبال خاتم اردکان مدام از چادرملو بازخواست می‎شود، گلایه کرد.

دکتر «محمدرضا شریف» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرچند در شرایط حاضر و نوسانات اقتصادی ترسیم چشم‌انداز برای ورزش شرکت معدنی و صنعتی چادرملو دشوار بود ولی با ارزیابی وضعیت و پتانسیل‌های موجود برای این بخش چشم‌اندازی تدوین و ترسیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته تا قبل‌ از ترسیم این چشم انداز نیز فعالیت‌های ورزشی چادرملو در بخش کارگری خیلی خوب بود و حتی بعضاً شاهد اقدامات حمایتی و کمکهای مالی برون‌سازمانی شرکت در برخی رشته‌های ورزشی شهرستان بودیم ولی با ترسیم این چشم انداز خود را مقید به ساختار سازمانی و اقدامات برنامه محور می‌دانیم تا اگر هزینه‌ای نیز در ورزش می‌شود، نه از روی اجبار بلکه براساس برنامه و مفید باشد.

شریف یکی از اقدامات در اولویت چشم‌انداز ورزشی چادرملو را تامین زیرساخت‌های ورزشی ذکر کرد و در همین رابطه به آغاز عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی رفاهی ورزشی شهید سلیمانی اردکان در زمینی به وسعت ۴۴ هکتار اشاره و تصریح کرد: این طرح در فاز نخست از سال ۱۳۹۸جهت ساخت ورزشگاه شش‌ هزار نفری سرپوشیده و چندمنظوره با بهره‌مندی از استانداردهای بین‌المللی آغاز شده و برآورد می‌شود بهره برداری آن ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

وی به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی فاز نخست این طرح اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته جهت سرعت گرفتن این طرح، انتظار می‌رود این ورزشگاه تا نیمه اول سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد و در ادامه شاهد عملیات اجرایی و تکمیل مجموعه در بازه دو تا سه سال آینده باشیم.

وی با بیان این‌ که در طراحی این مجموعه از اساتید برجسته معماری ایران که در سطوح بین‌المللی فعالیت دارند، بهره جسته‌ایم، خاطرنشان کرد: تلاش داریم کار فاخر و ماندگاری در خور شأن مردم شریف اردکان و استان یزد ارائه کنید تا این طرح بتواند یک نمونه و الگویی در کشور باشد.

مشاور ورزشی مدیر عامل چادرملو از دیگر برنامه های ترسیم شده در چشم انداز ورزشی چادرملو را شکل دهی ساختاری برنامه محور در این حوزه ذکر و اظهار کرد: متأسفانه مفهوم تیم‌داری نه استان و حتی کشورمان به‌درستی جا نیفتاده و به دلیل تعریف نشدن ساختار مناسبی جهت تیم‌داری و باشگاه‌داری تاکنون شاهد موفقیت‌های چشمگیری در این حوزه حداقل در ورزش استان یزد و شهرستان اردکان در سطح باشگاهی نبوده‌ایم.

وی از  تأسیس باشگاه فرهنگی‌ ورزشی چادرملو در همین راستا خبر داد و ابراز امیدواری کرد از این طریق و براساس چشم انداز تعریف شده، ورود مؤثرتری در ورزش به ویژه ورزش حرفه‌ای داشته باشد.

شریف از اهتمام باشگاه چادرملو به ورزش به صورت پایه ای و با استعدادیابی در رشته های مختلف خبر داد و عنوان کرد: در وهله نخست از استعدادهای بومی شهرستان بهره خواهیم گرفت و در ادامه اهتمام به ورزش استان و سپس گستره فعالیتمان را در سطح کشور بسط خواهیم داد لذا تاکید داریم که فعالیت‌های ورزشی چادرملو را محدود به گستره‌ی جغرافیایی شهرستان اردکان و استان یزد نخواهیم کرد.

وی با بیان این که در حال‌ حاضر شرایط برای تیم‌داری حرفه‌ای در باشگاه چادرملو مهیا نیست، گفت: باید براساس برنامه و چشم انداز ترسیم شده ضمن تامین زیرساخت‌ها و شکل دهی ساختار باشگاهی در ورزش چادرملو، باشگاه به سطحی برسد که خود به درآمدزایی برسد و مدعی هستیم براساس شاخص‌های ورزشی این مهم تحقق می‌پذیرد.

وی اعلام کرد: در حال حاضر تیم بدمینتون چادرملو تشکیل‌ شده و در گام بعدی تیم بانوان بدمینتون را شکل خواهیم داد و قطعا در ادامه در سایر رشته‌های ورزشی نیز فعالیت خواهیم کرد ولی رشته‌ای را نیز نخواهیم داشت مگر این‌ که در بخش پایه‌ای آن نیز فعالیت داشته باشیم.

شریف در مورد انحلال خاتم اردکان به دلیل مسائل مالی در پاسخ به خبرنگاران گفت: وضعیت امروز تیم خاتم اردکان هیچ ارتباطی با چادرملو ندارد و جای تعجب است که چرا مدام این موضوع از چادرملو بازخواست می‌شود در حالی که این تیم اصلا در اختیار چادرملو نبوده و تنها چند بار به‌ خاطر مردم، حمایت‌های مالی از این تیم داشته‌ایم و علت انحلال تیم را باید مسئولان و گردانندگان این تیم پاسخ بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد:معتقدیم که چادرملو با اقداماتی نظیر انتقال آب خلیج‌فارس به کویر مرکزی ایران، کمک به احیای بافت تاریخی اردکان، اجرای شبکه فاضلاب شهر و کمک به ایجاد زیرساخت‌های شهری و مواردی از این قبیل، فراتر از مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده‌ و امروز نیز با شناخت از این مسئولیت، وارد حوزه ورزش شده ولی برنامه محور حرکت خواهد کرد.

«هادی عباسی» مدیر باشگاه فرهنگی‌ورزشی چادرملو نیز در این نشست به بیان توضیحاتی در مورد فعالیت‌های آتی این باشگاه پرداخت.

«نوید کاشی‌ساز» سر ناظر طرح ورزشگاه شش‌ هزار نفری سرپوشیده چادرملو نیز در جریان بازدید خبرنگاران از این طرح، اظهار کرد: تاکنون این طرح با صرف اعتباری حدود ۱۱۰ میلیارد تومان به پیشرفت ۶۰ درصدی رسیده و امیدواریم در نیمه سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی  با بیان این‌ که فازهای بعدی این مجموعه شامل یک پارک آبی شامل استخر بین‌المللی، همچنین یک سالن ورزشی هزار نفری، یک سالن ویژه جشن‌ها و مراسم‌ها و فضاهایی جهت کمپین تمرینی اردوهای ورزشی حتی در سطح ملی است، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال دو فاز دیگر از این مجموعه وارد فاز عملیاتی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو تيم واليبال خاتم اردكان ورزشی چادرملو خاتم اردکان چشم انداز تیم داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دهقان افزود: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.
وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

دیگر خبرها

  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • طرح آمایش سرزمینی ورزش در کرمانشاه در حال انجام است
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد
  • احداث ۴ زمین ورزشی در ائل‌گلی تبریز
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • ورود اسپانسرها به اسنوکر پس از حرفه‌ای شدن وفایی و سرخوش
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان