Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه سودان با تصمیم رئیس کمیساریای اتحادیه آفریقا برای قبول عضویت رژیم صهیونیستی در این اتحادیه با عنوان ناظر قبل از مشورت با کشورهای عضو مخالفت کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی۲۱، وزارت خارجه سودان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با قبول عضویت اسرائیل به عنوان ناظر در اتحادیه آفریقا قبل از مشورت با کشورهای عضو مخالفیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث اختلافاتی میان کمیساریا و اعضا شده است. این روش با اصول اتحادیه مغایرت دارد و روحیه همکاری و احترام متقابل را از بین می‌برد.

سوم اوت هفت کشور عربی در اتحادیه آفریقا اعتراض خود را درباره قبول عضویت رژیم صهیونیستی در این اتحادیه با عنوان ناظر اعلام کردند.

۲۲ ژوئیه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سفیر این رژیم در اتیوپی استوارنامه خود را به عنوان عضو ناظر اتحادیه آفریقا تحویل داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سودان رژيم صهيونيستي رژیم صهیونیستی اتحادیه آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ هزار و ۵۵۲ شهید؛ نتیجه ۱۷۴ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه

وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) در صد و هفتاد و چهارمین روز جنگ از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به ۳۲ هزار ۵۵۲ نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا، «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۶۲ نفر شد.

 طبق گزارش شبکه الجزیره، القدره افزود جنایات رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۹۱ زخمی نیز برجای گذاشت.

وی در ادامه گفت که با احتساب شهدای جدید شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر تا به امروز به ۳۲ هزار و ۵۵۲ نفر افزایش یافته است.

القدره همچنین اعلام کرد که از ابتدای تجاوزات به غزه تا کنون ۷۴ هزار و ۹۸۰ فلسطینی نیز مجروح شده‌اند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخالفت خصمانه آمریکا با تکمیل خط لوله گاز «صلح»
  • شمار شهدای غزه از ۳۲ هزار و ۵۵۰ تن فراتر رفت
  • ۳۲ هزار و ۵۵۲ شهید؛ نتیجه ۱۷۴ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • افزایش نفرت آمریکایی‌ها از رژیم صهیونیستی/ مخالفت ۵۵ درصد آمریکایی‌ها با جنگ علیه غزه
  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • واکنش ایران به قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت در غزه