Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@06:09:04 GMT

تصادف در رفسنجان ۲ جوان را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۱۲۴۵

تصادف در رفسنجان ۲ جوان را به کام مرگ کشاند

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم‌ پزشکی رفسنجان گفت: تصادف یک دستگاه خودرو ال ۹۰ با موتور سیکلت در خیابان امیرکبیر این شهر ۲ سرنشین جوان موتورسیکلت کشته شدند.

دکتر محمدرضا حسینی زینلی روز جمعه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۳:۲۳ رخ داد و ۲ آمبولانس از پایگاه های اوّل و دوّم شهری اورژانس ۱۱۵ رفسنجان به صحنه حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرنشینان موتورسیکلت در این حادثه بشدت مجروح شده بودند و تلاش عوامل اورژانس در احیای جان آنان که حدود ۳۰ ساله بودند بی نتیجه ماند و در صحنه تصادف جان خود را به علت جراحات زیاد از دست دادند.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یکهزار و ۳۱۲ ماموریت اعزام عوامل اورژانس به صحنه حوادث ترافیکی داخل شهری داشتیم که از این تعداد بیش از یکهزار و ۸۰۸ مورد مصدوم با آمبولانس‌ یا اتوبوس‌ آمبولانس به بیمارستان علی بن‌ابیطالب(ع ) رفسنجان اعزام شدند.
رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۵ تصادف و ۲۳ مصدوم روز جمعه در تربت‌حیدریه

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه از ثبت ۱۵ فقره تصادف با ۲۳ مصدوم در محورهای مواصلاتی این شهرستان در روز جمعه خبر داد.

محمدجواد امیری از امدادرسانی کارشناسان فوریت‌های پزشکی به ۱۵ مورد تصادف از ساعت ۸ صبح جمعه ۲۴ فروردین‌ماه تا ساعت ۲۰ خبر داد.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس روز گذشته روز پرکاری را سپری کردند، گفت: بر اساس آمارهای ثبت شده در طی این ۱۲ساعت، ۲۰۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ این دانشگاه گرفته شده که از این تعداد کارشناسان فوریت‌های پزشکی علاوه بر فوریت‌های غیر مرتبط با حمل و نقل، تنها به ۱۵ مورد حادثه ترافیکی امدادرسانی کردند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با توجه به شرایط آب و هوایی، ضمن درخواست رعایت احتیاط رانندگی از هموطنان گفت: تعداد کل مصدومان تا ساعت ۲۰ شب گذشته ۲۳ مورد بوده است که بیش از ۵۰ درصد آن‌ها توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه منتقل شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه وی خاطرنشان کرد: همچنین پایگاه اورژانس ثامن‌الائمه (ع) بیشترین تعداد پوشش امدادی عملیات‌های مربوط به حوادث حمل و نقل را داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • تولد در آمبولانس ؛ نوزاد آق قلایی برای دیدن دنیا عجله داشت
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • ۹ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده آبی بیگلو
  • ثبت ۱۵ تصادف و ۲۳ مصدوم روز جمعه در تربت‌حیدریه