Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از شهرداری منطقه ۲ ،حبیب کاشانی در جمع مدیران شهرداری این منطقه با بیان اینکه در این فرصت پیش آمده باید خدمات ارزنده ای را برای شهروندان رقم زد، گفت: امروز مدیریت شهری با محدودیت منابع مالی مواجه است، اما  اهتمام جدی دارد خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه دهد.

وی با تاکید بر ضرورت بازنگری قوانین شهرسازی گفت: برخی از ضوابط شهرسازی  موجب محدودیت هایی در مناطق شده و این مساله روند نارضایتی شهروندان را از شهرداری ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عضو شورای شهر تهران کمبود وسایل حمل و نقل عمومی را  از دیگر مشکلات شهروندان برشمرد و افزود:  متاسفانه دولت وظیفه خود را درقبال حمل و نقل عمومی انجام نداده و در حال حاضر شهر ما نیاز به حداقل ۹ هزار دستگاه اتوبوس دارد که درهمین راستا شورای ششم و مدیریت شهری  نسبت به موضوع حمل و نقل عمومی توجه ویژه دارد.

وی افزود: تامین امکانات و ارتقای کیفی خدمات شهری مهمترین مطالبه شهروندان است و حال که این فرصت برای ما فراهم شده است نباید از آن غفلت کنیم.

کاشانی در ادامه با اشاره به اینکه هرگونه تحول در شهر حاصل تلاش و همدلی مدیران و نیروی انسانی مدیریت شهری است، گفت:  یکی از رویکردهای شورای ششم این بوده و هست  که آرامش و امنیت را به شهروندان و همچنین خانواده مدیریت شهری تزریق کند.

شهردار منطقه ۲ نیز در ادامه این نشست با تشریح  برنامه های پیش بینی شده در پیشبرد اهداف و رویکردهای مدیریت شهری، گفت:  تعامل حداکثری با شهروندان  باحضور در مساجد و محلات و جلسات دیدار مردمی از جمله برنامه های پیش بینی شده است تا با شناسایی مطالبات آنها بتوانیم خدمات بهینه ای  ارائه دهیم.

مهدی صالحی حمل و نقل عمومی را یکی از مشکلات جدی منطقه ۲ برشمرد و گفت: مدیریت شهری به دنبال این است تا ظرفیت های حداقلی را درحوزه حمل و نقل عمومی فراهم کند و امید می رود شورای شهر در بودجه سال آتی به این مساله توجه جدی داشته باشد.

وی احداث مسیر تندرستی را یکی از پروژه های مهم منطقه برشمرد و گفت: در حال حاضر ۴۸ کیلومتر مسیر ایمن پیاده و دوچرخه در حال احداث است  و با برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی می شوددر آینده نزدیک تکمیل و به بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است عضو شورای شهر تهران در ادامه در جلسه ملاقات مردمی به مطالبات و در خواست های شهروندان منطقه ۲ رسیدگی کرد.

به گزارش ایرنا منطقه ۲ شهرداری تهران در شمال‌شرقی میدان آزادی قرار دارد؛  این منطقه از جنوب به خیابان آزادی، از غرب به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و از شرق به بزرگراه شهید چمران محصور است.

محله‌های پونک، آریاشهر یا صادقیه، شهرآرا، ستارخان، فرحزاد،  گیشا، شهرک ژاندارمری یا مرزداران، شهرک غرب، سعادت‌آباد و طرشت از محله‌های این منطقه است.

برچسب‌ها شهر تهران حبیب کاشانی شهرداری منطقه دو تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران حبیب کاشانی شهرداری منطقه دو تهران شهر تهران حبیب کاشانی شهرداری منطقه دو تهران حمل و نقل عمومی مدیریت شهری شورای شهر شهر تهران منطقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: اگر مشارکت مردم با مدیریت شهری افزایش یابد، بودجه‌ای که جسورانه ۱۲۰ درصد افزایش داشته محقق خواهد شد و این دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اتفاقات اخیر باعث دوری اعضای باتجربه شورا از شورای شهر شد و این امر سبب تغییر مسیر و سرعت خدمت به شهر و شهروندان شد.

وی افزود: در بازه زمانی تعلیق اعضای اصلی شورای شهر دفاعیات لازم جهت کلانشهر شدن ارومیه انجام نشده و تحمیلِ طرح جامع به شهر، باعث توسعه شهر در نقاطی شد که حاشیه‌نشینی و معابر خاکی را افزایش خواهد داد و عقب ماندگی شهر ارومیه را در پی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین از حمایت‌های استانداری آذربایجان غربی و فرمانداری ارومیه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: با عنایت به شعار سال، اگر مشارکت مردم با مدیریت شهری افزایش یابد، بودجه‌ای که جسورانه ۱۲۰ درصد افزایش داشته محقق خواهد شد و این دور از انتظار نیست.

پناهی ادامه داد: همچنین اگر اراده مضاعف در مدیریت شهری وجود داشته باشد، فراتر از بودجه مصوب نیز محقق خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تشریح منابع مالی پروژه‌ها از برخی رفتارهای انتخاباتی و سیاسی در تقابل یا مدیریت شهری انتقاد کرد و یادآور شد: با این حال تمامی مطالبات پرسنل شهرداری و اکثر مطالبات پیمانکاران در سال قبل تسویه شده است.

پناهی با انتقاد از جابه‌جایی اولویت‌ها در رسیدگی به معابر و محلات شهر تصریح کرد: با اینکه برخی معابر و کوچه‌ها خاکی هستند یا نیاز به لکه‌گیری دارند ولی سال قبل شاهد آسفالت‌ریزی در خیابان‌هایی بودیم که نیاز به آسفالت نداشتند ولی در معرض دید بودند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه از نخبگان و صاحب‌نظران دعوت به همکاری کرد و افزود: جلسات مرکز پژوهش‌ها از هفته آینده آغاز خواهد شد و این مرکز نیاز به مشارکت همگانی شهروندان و اساتید دارد.

کد خبر 745841

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است