Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی این سازمان گفت: گذرگاه سوم مشترک مرزی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان در مرز اینچه برون بازگشایی و از صبح امروز جریان حمل ونقل با عبور آزمایشی یک کامیون آغاز شد. خبرگزاری میزان - براساس اعلام روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جواد هدایتی با بیان این که مرز اینچه‌برون با روش تعویض یدک در داخل مرز ایران بازگشایی شد، اظهار داشت: متعاقب نشست وبیناری ۸ شهریور سالجاری (۳۰ آگوست۲۰۲۱) به میزبانی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و باحضور نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد با آژانس حمل و نقل جاده‌ای ترکمنستان و پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده در جریان بازدید‌های میدانی از مرز‌های چهارگانه مشترک باترکمنستان به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تجهیز تونل‌های ضدعفونی در پایانه‌های مرزی مذکور، صبح روز پنجشنبه نخستین کامیون ترکمن وارد پایانه مرزی اینچه‌برون شد و یدک خود را تحویل کشنده ایرانی جهت بارگیری از عمق کشور داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: همچنین در جلسه وبیناری اخیر، طرفین با توجه به اشباع ظرفیت پایانه‌های مرزی سرخس و لطف آباد به دلیل توقف‌های طولانی برای استرداد یدک در روش تبادل تریلر و همچنین در پیش بودن فصل صادرات محصولات فسادپذیر مانند تره بار و میوه جات، پیشنهاد بازگشایی مرز اینچه برون و باجگیران را مشابه دو مرز سرخس و لطف آباد را مطرح نمودند که بعد از بررسی موضوع از سوی مقامات ذیربط طرف ترکمنی نهایتأ بابازگشایی مرز اینچه برون در استان گلستان موافقت کرده و از صبح پنج شنبه ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ دروازه‌های مرز اینچه برون بازگشایی و جریان حمل ونقل با عبور آزمایشی یک کامیون آغاز شد.   بیشتر بخوانید: سومین گذرگاه مرزی ایران و پاکستان فردا افتتاح می‌شود   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی گذرگاه مرزی ترکمنستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گذرگاه مرزی ترکمنستان مرز اینچه برون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است