Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه صنایع باید در توسعه استان مشارکت کنند گفت: با اجرایی شدن طرح اختصاص ۵ درصد سود صنایع استان به توسعه، نقش صنایع در ‌رفع مشکلات جامعه مورد توجه قرار بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تأکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: تقوا کلید رستگاری و فراهم شدن زمینه صراط سعادت و کمال انسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر به سفر 16 مهرماه رئیس جمهور به استان بوشهر پرداخت و با بیان اینکه این سفر دارای خیر و برکات مهمی است افزود: ارتباط دو سویه دولت با مردم و مردم با دولت سبب همگرایی، وحدت و اجرا شدن بسیاری از پروژه‌های مورد نیاز مردم می‌شود که دولت از نزدیک مشکلات را شناسایی و آن را برطرف می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر در بخش‌های مختلف است گفت: در سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت طرح‌های راهسازی، راه‌آهن، اقتصادی، اشتغال‌زایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، حوزه اقتصادی، معیشت به‌ ویژه برای جوانان تصویب شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تأکید بر پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور افزود: از مسئولان اجرایی انتظار می‌رود هر چه زودتر پیگیری‌های لازم برای عملیاتی شدن مصوبات سفر انجام دهند چرا که این مصوبات اگر پیگیری نشود اجرایی نمی‌شود و یا با کندی انجام می‌شود.

صفایی بوشهری با اظهار امیدواری برای شتاب دادن به مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: امید می‌رود مسئولان با پیگیری‌های لازم زمینه شتاب لازم در اجرا پروژه‌ها و مصوبات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر نقش مهمی در اقتصاد و درآمد کشور دارد تصریح کرد: استان بوشهر سومین استان اقتصادی کشور و در تولید درآمد سرانه و ناخالص ملی نخستین استان است و نقش بزرگ در اقتصاد ایران ایفا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه با این همه ظرفیت اقتصادی در استان نباید هیچ فقیر و نیازمندی در استان بوشهر وجود داشته باشد تصریح کرد: دولت و تمامی فضاهای تصمیم‌گیر در قبال خدمتی که استان بوشهر به اقتصاد کشور ارائه می‌دهند، توجه بیشتری به این استان داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در استان بوشهر بیان کرد: این گونه نباشد صنایع در فضای استان بوشهر ثروتمند شوند و مردم دچار مشکلات مالی باشند باید هم تراز تولید ثروت ملی و عموم مردم در پی داشته باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت اقدامات خوبی در سفر به استان انجام دادند گفت: با پیشنهاد طرحی که از سود صنایع مستقر در استان بوشهر 5 درصد برای توسعه، رفع مشکلات و دیگر ابعاد این استان اختصاص یابد و هر چه زودتر اجرایی شود.

صفایی بوشهری با محکوم کردم عملیات تروریستی در افغانستان و لبنان خاطر نشان کرد: خسارت بزرگی به مردم این‌ کشورها وارد شد که در حادثه تروریستی علیه مردم مسلمان و متدین افغانستان تعدادی از مردم این کشور به شهادت رسیدند.

امام جمعه بوشهر: سازمان حفاظت از موقوفات تشکیل شود امام جمعه بوشهر: سازمان بازرسی نقش مهمی در قرار گرفتن دستگاه‌های اجرایی در مسیر قانونی دارد امام جمعه بوشهر: شکست توطئه‌های دشمنان اسلام مهمترین دستاورد هفته وحدت است‌

وی به حادثه تروریستی در لبنان پرداخت و با اشاره به اینکه در عملیات تروریستی در بیروت تعدادی از مردم  به شهادت رسیدند گفت: سر نخ تمام این عملیات‌های تروریستی به آمریکا برمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به آغاز هفته وحدت به نقش مهم اتحاد ادیان الهی پرداخت و تصریح کرد: وحدت میان ادیان الهی و اسلامی سفارش قرآن و رسول گرامی اسلام (ص) است هر ندایی که سبب تفرقه شود از ناحیه دشمن و هر عمل در تقویت وحدت ادیان الهی و اسلامی در زمینه حرکت انبیا الهی است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از خدمات ارزنده پلیس در جامعه تصریح کرد: مردم همه قدردان خدمات نیروی انتظامی هستند.

وی صیانت اجتماعی از جامعه اسلامی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: حفاظت و صیانت از حریم افراد در ابعاد گوناگون یک ضرورت است و در این حوزه دشمنان برای ایجاد اختلاف، انحراف اخلاقی در اشکال گوناگون برنامه‌ریزی و طراحی کرده است.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر استان بوشهر مصوبات سفر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره در استان جذب و بین بیماران صعب‌العلاج و سرطانی، ایتام و دیگر نیازمندان استان توزیع شده است. - اخبار استانها -

عباس روشن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با قدردانی از مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر در توجه به حل مشکلات مددجویان و نیازمندان جامعه اظهار داشت: مردم خیرخواه و نیکوکار استان بوشهر در عرصه رسیدگی به افراد مستضعف و نیازمند جامعه خدمات قابل توجهی در بخش‌های مختلف نقدی، کالایی، ساخت و تعمیر مسکن و تأمین تجهیزات مختلف دارند که درخور تحسین است.

وی از وصول 138.5 میلیارد تومان زکات توسط مردم نیکوکار استان در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: از این میزان وصول زکات، 40 میلیارد تومان زکات فطره و 98.5 میلیارد زکات واجب و مستحب و 24 درصد آن مربوط به کمیته امداد استان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر به پرداخت زکات فطره به این نهاد خبر داد و اضافه کرد: سهم امداد از وصول زکات فطریه سال گذشته معادل 800 میلیون بود که امسال افزایش قابل توجهی یافت. در وصول زکات فطره سال جاری تاکنون، مبلغ یک میلیارد و 254 میلیون به‌صورت نقد و کالا جذب توسط پایگاه‌های کمیته امداد استان بوشهر جذب و بین نیازمندان از جمله بیماران صعب‌العلاج و سرطانی، ایتام و نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 530 پایگاه به‌صورت ثابت و سیار در جذب زکات فطریه در استان بوشهر توسط کمیته امداد استان بوشهر راه‌اندازی شد گفت: همچنین نحوه پرداخت سرفصل فطریه عام، سادات و کفاره در اختیار مردم قرار گرفت و از طرفی با همکاری مدارس استان بوشهر 60 هزار پاکت جذب زکات فطریه بین دانش‌آموزان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه پاکت پرداخت زکات فطره در این هفته جمع‌آوری می‌شود افزود: پیش‌بینی می‌شود افزون بر 18 میلیارد ریال زکات فطریه تحویل کمیته امداد امام(ره) شود. در دبیرخانه شورای زکات استان بوشهر پیش‌بینی شده است که مبلغ 45 میلیارد تومان زکات فطریه توسط مردم مؤمن و نیکوکار استان به نیازمندان پرداخت شود.

وی بیان کرد: بر اساس آمار اعلام شده توسط شوراهای زکات، دهیاران، بانیان مساجد و سایر مؤسسات و خیریه‌ها در سطح استان تاکنون افزون بر 42 میلیارد تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم به نیازمندان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر ضمن تقدیر از خیریه‌ها، مؤسسات شوراهای زکات، بانیان مساجد، روحانیون و نانوایی‌های فعال در جذب زکات فطریه و کفارات گفت: آمار نهایی وصول زکات فطریه متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

روشن، با بیان اینکه پایانه پرداخت زکات فطره نانوایی‌های استان تا پایان هفته جاری فعال است، گفت: کسانی که تاکنون موفق به پرداخت زکات فطریه خود نشده‌اند می‌توانند، از طریق کد دستوری #5*077*8877*، شماره کارت‌های مجازی و یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام(ره) زکات فطریه و کفاره خود پرداخت کنند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • توسعه کشت گیاهان کم‌آب‌بر در استان بوشهر/ الگوی کشت اصلاح می‌شود
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر به حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • پیام امام جمعه بوشهر در حمایت از حمله موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • سلامت مردم قربانی هیچ توسعه ای در استان نخواهد شد
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟
  • رئیس جمهور انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را پیگیری کند
  • مشارکت مردم در تولید صنایع ریلی مشروط به چیست؟