Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از BBC، اهالی روستایی در انگلستان یک سال است با صدایی شبیه به زمزمه درگیرند و می‌گویند که  این وضعیت احساس شکنجه شدن را به آن‌ها می‌دهد.

ساکنان هولمفیلد، هالیفاکس، می‌گویند سر و صدای ناخواسته خواب را از آن‌ها گرفته و به سلامتی آن‌ها آسیب رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها معتقدند واحد‌های صنعتی محلی می‌توانند مقصر باشند همچنین تحقیقات شورای کالدریل "منابع بالقوه زیادی" را شناسایی کرده است. روستاییان از مقامات می‌خواهند به جستجوی این صدای مرموز ادامه دهند علاوه بر این ساکنان برای اینکه جست و جو‌ها متوقف نشود ۴۰۰ امضا جمع کرده اند.

ایوان کانر که یکی از ساکنان این منطقه است در مورد درخواست آنلاین به شورای کالدریل و شورای شهر برادفورد اظهار داشت که سر و صدای مرموز بر سلامت او  تأثیر می‌گذارد. او گفت دیگران مجبورند ساعت کاری خود را به دلیل عدم استراحت تغییر دهند و بقیه نیز برای تعطیلات آخر هفته هتل رزرو می‌کنند.

کانر افزود: "این موضوع مشکلاتی مانند کم خوابی، سردرد و فشار به قسمت جلوی سر، مه آلودگی ذهن، گوش درد، استرس و اضطراب را برای افراد ایجاد می‌کند و همچنین منجر به زونا گرفتن من شده است. ساکنان، نزدیک به یک سال است که نمی‌توانند در خانه خود استراحت کنند. این سر و صدا روز و شب ادامه دارد ".

به گزارش خبرگزاری محلی، یکی از اعضای شورای شهرستان در جلسه اخیر شورا گفته است که جستجو برای یافتن منبع صدا ادامه پیدا خواهد کرد. شورا با مقام‌های مناطق همجوار برای یافتن صدا همکاری می‌کند، اما صدا فقط یک منبع ندارد و مشخص شده است که برخی منابع منبع اصلی نیستند.

بیشتر بخوانید

ماجرای عروسکی تسخیر شده که مردم را نفرین می کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سروصدا صدای ناهنجار اتفاق عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته تحریم‌های کره شمالی به کار خود ادامه خواهد داد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، «استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران درباره وتوی روسیه در خصوص لغو نظارت هیاتی از کارشناسان سازمان ملل ملل بر تحریم های بین المللی علیه کره شمالی افزود: پنج عضو دائم شورای امنیت حق استفاده از وتوی خود را دارند.

دوجاریک تصریح کرد: هیات کارشناسان سازمان ملل که بر تحریم های کره شمالی نظارت می کردند، منحل خواهد شد اما کمیته تحریم های کره شمالی همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و بر اجرای تحریم های سازمان ملل نظارت خواهد کرد.

سخنگوی سازمان ملل تاکید کرد: تمام اعضای سازمان ملل باید از قطعنامه های شورای امنیت به خصوص در زمینه تحریم ها، پیروی کنند.

روسیه روز پنجشنبه تمدید سالانه ماموریت هیات کارشناسان نظارت بر اجرای تحریم‌های طولانی‌مدت سازمان ملل علیه کره شمالی به دلیل برنامه‌های تسلیحات هسته‌ای و موشک‌های بالستیک این کشور را وتو کرد.

قطعنامه ای که با حمایت آمریکا به شورای امنیت پیشنهاد شد برای یکسال دیگر ماموریت این هیات را تمدید می کرد اما وتوی روسیه این عملیات را متوقف می کند.از بین ۱۵ عضو شورای امنیت، ۱۳ عضو به این قطعنامه رای مثبت دادند. روسیه آن را وتو و چین به آن رای ممتنع داد.

واسیلی نبنزیا سفیر روسیه در سازمان ملل، پیش از این رای‌گیری به اعضای شورای امنیت گفت که کشورهای غربی در تلاش هستند تا کره شمالی را سرکوب کنند و تحریم‌ها به بهانه مهار برنامه هسته‌ای این کشور، «بی‌ربط» و «به دور از واقعیت است.»

این قطعنامه تغییری در تحریم ها علیه کره شمالی ایجاد نمی‌کرد.

دیگر خبرها

  • کمیته تحریم‌های کره شمالی به کار خود ادامه خواهد داد
  • گلایه اهالی روستای دارشیرخان از وضعیت نامناسب جاده + فیلم
  • تماس عجیب با پلیس: بیایید این گرگ را بکشید | جزئیات هیجان انگیز زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد | تصاویر
  • دهیاران خوزستان میزبان مهمانان نوروزی می‌شوند
  • ادامه توزیع مخازن ثابت ذخیره آب در روستا‌های شهرستان زهک
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • ساکنان غزه؛ قربانیان کمک‌رسانی هوایی نامناسب
  • نماینده روسیه: هدف اسرائیل نابودی نوار غزه است
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا