Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، در پایان مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان کشور که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، تیم خراسان رضوی با کسب ۴ مدال طلا و یک نقره عنوان قهرمانی را کسب کرد.

لرستان با کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز نایب قهرمان شد و قم نیز با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز روی سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمن اینکه مازندران با کسب یک مدال طلا و یک برنز چهارم شد و همچنین کاپ اخلاق را به دست آورد.

شایان صالحی در وزن ۶۶- کیلوگرم و ماهان گل عموزاده در وزن +۹۰ کیلوگرم به ترتیب دو مدال خوش رنگ طلا و برنز را برای تیم مازندران به ارمغان آوردند.

تیم مازندران در آخرین حضور خود در مسابقات کشوری که ۲ سال قبل بود، تنها به کسب یک عنوان هفتمی و رتبه بیست و چهارم تیمی اکتفا کرد، اما با تلاش‌های صورت گرفته توسط محمد حامی رئیس و کادر جدید اجرایی هیات جودو مازندران در این دوره با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز، عنوان چهارم را به دست آوردند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات جودو فدراسیون جودو هیات جودو مازندران مدال طلا یک مدال کسب یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت

به گزارش قدس آنلاین ، تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان حضور دارد که امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت ۱۴۰۳) دو بوکسور ایران به فینال این مسابقات راه یافتند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها عصر امروز برگزار شد که میثم قشلاقی و علی فتحی به فینال رسیدند و روزبه صفری از صعود به فینال بازماند تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

طبق برنامه مبارزات امروز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این «کاراتبایف‌» ازبکستانی را شکست داده بود، برابر «الیاس ماگمادوف‌» از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست وزن خود شد. قشلاقی در دیدار نهایی مقابل نماینده قرقیزستان به روی رینگ می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که در گام نخست مقابل «روشن سولیوف‌» ازبکستانی‌ پیروز شده بود، مقابل «توکتوسونلو» از قرقیزستان به برتری رسید تا به عنوان دومین نماینده ایران، به فینال این رقابت‌ها راه یابد. او در فینال این وزن مقابل بوکسور روسیه قرار می‌گیرد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم اما روزبه صفری که پیش از این «الیم‌ بیکو» از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل «رمضان کارانکوف‌» از روسیه شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود پایان دهد.

بیشتر بخوانید:

قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان

مبارزات فینال این تورنمنت نیز فردا (دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران هم برابر حریفان خود به روی رینگ می‌روند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم