Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:28:56 GMT

کلوپ: نیوکاسل به زودی ابرقدرت فوتبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۲۰۲۷

کلوپ: نیوکاسل به زودی ابرقدرت فوتبال می‌شود

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید که نیوکاسل با حضور مالک عربستانی به ابر قدرت فوتبال تبدیل خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مالکیت نیوکاسل یونایتد هفته گذشته با مبلغی در حدود 305 میلیون پوند به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستانی منتقل شد. این انتقال هیاهوی بسیاری به دنبال داشت و توجه بسیاری از رسانه‌ها و چهره‌های سرشناس دنیای فوتبال را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با وجود موافقان و مخالفان بسیار، نیوکاسل حالا یکی از ثروتمندترین مالکان را در راس باشگاهش می‌بیند و پیش بینی می‌شود که خریدهای درخشان بسیاری در آینده نزدیک برای این تیم در پیش باشد.

آنها حالا در کنار منچسترسیتی و پاری سن ژرمن جز باشگاه‌هایی هستند که به یک دولت تعلق دارند و به نظر می‌رسد که چنین موضعی تاثیر بسیاری روی فوتبال در دهه‌های پیش رو داشته باشد.

کلوپ نیز به صف کسانی پیوست که در این باره اظهارنظر کرده‌اند. این سرمربی آلمانی در این باره گفت:« اگر فقط درباره فوتبال حرف بزنیم پس باید بگوییم که آنها در درازمدت به یکی ابرقدرت‌ها تبدیل خواهند شد. این سومین باشگاه در دنیای فوتبال است که به یک کشور و مشخصا یکی از ثروتمندترین خانواده‌های دنیا تعلق دارد و مطمئنا این موضوع موقعیت‌های بسیاری را برای آنها ایجاد خواهد کرد.»

 

 

او در ادامه اضافه کرد:« در زمینه سوپرلیگ، تمام دنیا با این موضوع مخالف بودند. چنین اتفاقی شبیه به یک سوپرلیگ فقط برای یک باشگاه است. این تضمین برای نیوکاسل وجود دارد که نقش مهمی را در در 20 یا 30 سال آینده در دنیا فوتبال ایفا کند. ممکن است پول زیادی به هدر برود اما در درازمدت افراد خوب بسیاری در فوتبال وجود دارند و نیوکاسل نیز آنها را پیدا خواهد کرد. این انتخاب من نیست و ما فقط باید با واقعیت‌ها کنار بیاییم.»

کلوپ در گفتگو با اسکای آلمان، موضعی سیاستمدارانه در پاسخ به سوالی درباره سابقه حقوق بشری عربستان سعودی اتخاذ  کرده و اظهار داشت:« من نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم چون به من مربوط نیست. هیچ نظر مغایری درباره نگرانی‌های حقوق بشری در عربستان وجود ندارد. جای هیچ سوالی در این زمینه نیست. هیچکس حرف قابل توجهی در این باره نزده و من هم آماده نیستم تا نظرم را ابراز کنم، چه خوب باشد و چه بد.»

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است

از نگاه نویل، یورگن کلوپ تا همین‌جا هم در آخرین فصل حضورش در لیورپول، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. 

طرفداری | گری نویل بر این باور است که حتی اگر لیورپول در این فصل قهرمان لیگ برتر نشود، عملکرد آن‌ها زیر نظر یورگن کلوپ و بازیکنانش یک «دستاورد فوق‌العاده» محسوب می‌شود.

با شکست روز گذشته مقابل کریستال پالاس، لیورپول با توجه به لغزش بزرگ آرسنال مقابل استون ویلا، فرصت صدرنشینی را از دست داد تا منچسترسیتی رتبه اول را تصاحب کند. در هفته‌ای که قرمزهای آنفیلد طی دو بازی متوالی در آنفیلد شکست خورده‌اند، تردیدها در مورد خداحافظی یورگن کلوپ با جامی به جز لیگ کاپ، افزایش می‌یابد. با این حال، گری نویل باور دارد با توجه به سطح بازیکنان لیورپول، دستاورد مرد آلمانی تا همین حالا هم فراتر از انتظارات بوده است. کارشناس اسکای پیرامون فصل آخر کلوپ گفته است:

اگر به لیورپول نگاه کنید، هیچکس انتظار نداشت آن‌ها در این جایگاه باشند. اگر به من می‌گفتید لیورپول با پنج یا شش بازی باقی مانده، تنها دو امتیاز از منچسترسیتی عقب است، می‌گفتم هیچ شانسی وجود ندارد. به نظر من این یک دستاورد فوق العاده برای یورگن کلوپ بوده که لیورپول را به اینجا رسانده است. قبل از تعطیلات بازی‌های ملی گفتم و برخی از هواداران لیورپول از من انتقاد کردند، اما احساس می‌کردم آن‌ها با احساسات و به خاطر آخرین فصل حضور کلوپ، فقط با جان کندن دوام آورده‌اند.

اسطوره منچستریونایتد مستقیم به شکست لیورپول مقابل تیم محبوب او در اف‌ای کاپ اشاره می‌کند:

بعد از اینکه در اف‌ای کاپ مقابل منچستریونایتد حذف شدند، این روایت شکل گرفت که حالا که جام حذفی از دست رفته، می‌توانیم روی اروپا و لیگ تمرکز کنیم، و حالا بعد از خروج از لیگ اروپا (با توجه به شکست مقابل آتالانتا)، می‌توانیم روی لیگ تمرکز کنیم. اما به این شکل پیش نمی‌رود. با این حال، من همچنان فکر می‌کنم یورگن کلوپ بهترین عملکرد را از این تیم لیورپول و بازیکنانشان بیرون می‌کشد. و آنچه اکنون می‌بینیم، احتمالا همان چیزی است که آن‌ها هستند و تا این مقطع عملکردی فراتر از حد انتظار داشته‌اند.

نویل در پایان به عملکرد آرسنال و منچسترسیتی نیز اشاره کرد:

فکر می‌کنم در چند ماه اخیر آرسنال بسیار روان بازی کرده و منچسترسیتی نیز مثل همیشه چنین نمایشی دارد. در مورد لیورپول، احساس می‌کردید که آن‌ها همیشه در بین این سه تیم، کم‌انگیزه‌تر هستند، اما با تکیه بر شور و اشتیاق هواداران آنفیلد و آخرین فصل یورگن کلوپ، همچنان در کورس باقی مانده‌اند. آن‌ها به عوامل دیگری متکی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • گری نویل: دستاورد یورگن کلوپ در لیورپول فراتر از انتظارات بوده است
  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • گزینه‌های نیوکاسل برای تقویت خط دفاعی مشخص شد
  • جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در عرصه نظام بین الملل است
  • عصبانیت کلوپ از شکست: احمق که نیستم!
  • مقایسه ابرقدرت‌های اقتصادی در عرصه صادرات در ۱۵۰ سال اخیر
  • دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید