Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی می دانند که دوران بزن و در رو تمام شده و دشمنان ایران در صورت اقدامات موذیانه در هیچ نقطه از دنیا در امان نخواهند بود و با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه می شوند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، یکی از حربه های دشمن برای مقابله با اسلام را اختلاف افکنی مذهبی دانست و اظهار کرد: وحدت شیعه و سنی خنثی کننده همه توطئه های دشمنان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره دستاویز دشمن به مسئله اختلاف جهت مقابله با بیداری اسلامی، افزود: هدف اسلام و قرآن و اهل بیت(ع)، حفظ وحدت و آرامش در امت اسلام است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در افغانستان و کشتار مردم مسلمان، عنوان کرد: اسلام دینی متعالی است که در متن خود کامل ترین قوانین فردی و اجتماعی را دارد، اما متاسفانه عده ای به نام اسلام و با تحریم استکبار جهانی اقدام به کشتار مسلمانان می کنند.

امام جمعه رشت، در ادامه به مسئله برجام و نحوه بازگشت ایران به تعهدات خود اشاره کرد و گفت: مسئولان در گذشته گفت وگوهای برجامی را اولویت کشور قرار داده بودند که ملت ایران ضربات اقتصادی زیادی را متحمل شدند، اما اکنون برجام اولویت جمهوری اسلامی نیست، زیرا گفت وگوهای برجامی چیزی جز نفرت از قدرت های جهانی ایجاد نکرد.

وی با اشاره به غوغای رسانه ای دشمنان انقلاب درباره بازگشت ایران به برجام، اضافه کرد: امپراتوری رسانه ای غرب با حمایت آمریکا و اسرائیل طرح هایی را علیه برنامه هسته ای ایران بیان می کند که به نوعی تهدید ملت ایران محسوب می شود، اما دنیا بداند که هرگز نمی تواند برای ملت انقلابی ایران خط و نشان بکشد.

آیت الله فلاحتی، حمله به تاسیسات هسته ای ایران را طرح جایگزین برجام دانست که توسط صهیونیسم بین الملل اعلام شده و تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی می دانند که دوران بزن و در رو تمام شده و دشمنان ایران در صورت اقدامات موذیانه در هیچ نقطه از دنیا در امان نخواهند بود و با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه ملت ایران گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند، عنوان کرد: هرگز از ابرقدرت های پوشالی هراس نداریم و زیر بار حرف زور نمی رویم؛ البته دولت و ملت ایران همواره طرفدار گفت وگو هستند، اما باید شاهد عملکرد مثبت طرف مقابل باشیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به وعده ساعت یک میلیون واحد مسکونی در سال توسط دولت، اضافه کرد: باید نظارت لازم بر نحوه ساخت این واحدها و تخصیص وام های مناسب به جوانان صورت گیرد، زیرا در گذشته مشکلاتی در بخش انبوه سازی وجود داشته و باعث خرابی هایی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی برجام افغانستان جمهوری اسلامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایادی استکبار در صورت تجاوز به حدود جمهوری اسلامی با پاسخ محکم و مقتدرانه کشورمان مواجه می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، امیرسرتیپ سیروس امان‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عملیات مقتدرانه نیروهای مسلح در پاسخ به تعرض رژیم‌صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: این اقدام، پاسخ غرورآفرین نظام جمهوری اسلامی را در برابر استکبار جهانی نشان داد و امید است که به زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت باشیم.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح به ویژه ارتش و یاد امام خمینی(ره) تصریح کرد: بی‌تردید تشکیل ارتش جمهوری اسلامی، خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشید و خدمات آنها به عنوان ذوالفقار ولایت پس از پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چشم‌گیر بوده و پس از دوران دفاع مقدس نیز ارتش جمهوری اسلامی برای رفع بحران‌ها در کشور تلاش کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با اشاره به برنامه‌های روز ارتش گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، دیدار با نمایندگان ولی‌فقیه در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها، رژه یگان‌های پیاده و موتوری و دیدار با خانواده معظم شهدا در این هفته پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت و نوسازی مساکن کارکنان نیروهای مسلح به ویژه ارتش در دستور کار قرار دارد افزود: در این راستا نیز خوشبختانه اقدامات مطلوبی در این حوزه انجام شده و ۲۳ هزار واحد سازمانی در دستور کار قرار گرفته است که تاکنون ۱۳ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده و ساخت و نوسازی سایر واحدها نیز به زودی انجام می‌شود.

امیر امان‌اللهی در ادامه با اشاره به اینکه سفارتخانه و کنسولگری هر کشوری جزو خاک آن کشور محسوب شده و در صورت تجاوز به آن به هر نحو، عکس‌العمل کشورهای دنیا را به همراه دارد بیان کرد: رژیم صهیونیستی سال‌ها به مسلمانان ظلم کرده و دنیا نیز می‌داند که سال‌ها است مردم مظلوم فلسطین از طریق این رژیم مورد ظلم و تعدی واقع شده و حق آنها ضایع شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید پیش‌بینی پاسخ محکم از سوی جمهوری اسلامی را می‌کرد، پس نیروهای مسلح مأموریت خود را انجام دادند و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوران بزن در رو تمام شده و بنابراین با این اقدام کشورمان، سیلی سنگینی به گوش اسرائیل نواخته شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا تصریح کرد: بی‌شک ایادی استکبار باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که اگر کسی قصد تجاوز به حدود کشورمان را داشته و خواهان ضربه به منافع مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد، با پاسخ محکم و مقتدرانه آن مواجه خواهد شد.

وی در ادامه نیز بیان کرد: خوشبختانه در پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، بسیاری از مردم کشورهای دنیا با هر تفکری و حتی آنهایی که در داخل کشور وابستگی به نظام نداشتند، خرسند و شاد شدند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اشتباه فاحش اسرائیل با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد
  • اشتباه فاحش رژیم اسرائیل با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد
  • هرگونه تعرض اسرائیل، با پاسخ آنی، قاطع و تغییرناپذیر ایران مواجه می شود/ حمله ایران به اسرائیل 5 اصل مهم داشت
  • هشدار قاطع معاون اول رئیس جمهور به اسرائیل
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • پاسخ بعدی ایران به رژیم صهیونیستی قاطع‌تر است
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود
  • ایادی استکبار در صورت تجاوز به حدود جمهوری اسلامی با پاسخ محکم و مقتدرانه کشورمان مواجه می‌شوند
  • رئیسی: کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخ سهمگین مواجه خواهد شد
  • کوچک‌ترین اقدام علیه منافع ایران با پاسخ سهمگین مواجه خواهد شد