Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق نساجی در مورد تعامل با مسعود شجاعی برای کاپیتانی فصل جدید صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حامدشیری در مورد تساوی مقابل سپاهان در بازی دوستانه به خبرنگار ما گفت: بعد از اینکه قرعه کشی لیگ انجام شد فکر می کنم ۱۰ روز نیاز داشتیم که تا بازی‌های دوستانه انجام بدهیم که در چند روز گذشته سه بازی دوستانه خوب با تیم های شهرخودرو،ذوب‌آهن و سپاهان انجام دادیم و بازیهای پرفشاری بود و خیلی کمک کرد که تیم تا حدودی به ترکیب اولیه اش برسد و به هماهنگی بازیکنان خیلی کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد بازی روز گذشته هم باید بگویم که همه می دانند سپاهان تیم پرمهره و ثروتمندی است و ما  بازی خیلی خوبی مقابل این تیم انجام دادیم.

او در همین باره ادامه داد:  کم کم برای هفته اول لیگ آماده می شویم انشاالله بتوانیم کارمان را با برد شروع کنیم. فجر سپاسی تیم قابل احترام و ریشه داری است و ما حریف را به خوبی آنالیز کردیم و منتظر شروع بازی ها هستیم.

کاپیتان چند سال اخیر نساجی در خصوص اینکه بازوبند را به مسعود شجاعی که تازه به این تیم پیوسته تقدیم کرد توضیح داد: فکر می‌کنم در چند روز گذشته در مورد این مسائل زیاد صحبت شد و چیز خیلی مهمی نیست. به هر حال آقای شجاعی سابقه بازی در کشورهای اروپایی را دارد. همچنین ایشان به عنوان کاپیتان از تیم ملی خداحافظی کرد و جدا از مسائل فنی شخصیت بسیار قابل احترامی دارد. وظیفه من بود که به ایشان احترام بگذارم و آقا مسعود هم  اصلا بازوبند را قبول نمی‌کرد با او صحبت کردم و گفتم باعث افتخار است که پشت سرش وارد زمین بشوم و این مسئله از نظر من و آقای  شجاعی  مهم نیست و ما با هم به تعامل رسیدیم.

وی در پایان در مورد آخرین وضعیت چمن وطنی و بحث میزبانی افزود: در آخرین اردویی که در شمال داشتیم در ورزشگاه شهدای ساری تمرین کردیم که کیفیت خوبی نداشت ولی فکر می کنم چاره ای نداریم و باید بازی اول مان را در ساری انجام دهیم امیدوارم به سرعت  عملیات تبدیل چمن انجام شود تا بتوانیم در ورزشگاه وطنی و شهر خودمان بازی هایمان را انجام بدهیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حامد شیری نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، افتتاحیه هشتمین دوره بصیرت معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (یکشنبه) در مشهد برگزار شد.

سردار کارگر در این مراسم با اشاره به عملیات وعده صادق که بامداد امروز انجام شد، اظهار داشت: پیروزی جمهوری اسلامی بر رژیم خبیث صهیونیستی را در این عملیات تبریک عرض می‌کنم. این پیروزی بر امامین انقلاب اسلامی، شهدا و مردم ایران اسلامی مبارک باشد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، امروز نظام مقدس اسلامی به این توانمندی رسیده که برای اولین بار از خاک ایران به رژیم جعلی صهیونیستی حمله کند که این اقدام جهادی نشان از درهم شکسته شدن همینه رژیم جعلی اسرائیل دارد و مایه افتخار است.

عملیات لذت‌بخش

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: اگر جنگ شش روزه اعراب مورد بررسی قرار گیرد عظمت عملیات وعده صادق آشکار خواهد شد.

سردار کارگر گفت: آنچه در عملیات وعده صادق مهم است آن است که جمهوری اسلامی به خاک اسرائیل، رژیمی که آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی حامی و پشتیبان آن هستند، حمله کرد که تاکنون چنین اقدامی، سابقه نداشته است.

وی بیان داشت: عملیات وعده صادق لذت‌بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است. به این اقتدار که ثمره هدایت‌های امامین انقلاب، ازخودگذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم. حتی کشورهایی که مقداری گرایش به حق دارند از این اقدام جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین تحریم‌ها انجام شده، خرسند هستند.

تاکید بر اهمیت اخلاص در انجام ماموریت‌ها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود، اخلاص را مهمترین عامل در موفقیت در مأموریت‌ها دانست و تصریح کرد: شهدایی همچون همدانی، سلیمانی، سید رضی و زاهدی دفاع از انقلاب اسلامی را بر خود و خانواده ترجیح دادند و توانستند به این جایگاه دست پیدا کنند؛ بر همین اساس ما نیز در اجرای ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید در سایه مجاهدت، خود را فدا کنیم تا به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم.

سردار کارگر تأکید کرد: انجام فرایض و انس با قرآن و ادعیه باید در کار ما تجلی داشته باشد و موجب رشد و تعالی ما در مسیر اجرای ماموریت‌ها شود.

وی بیان داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای ما مرکز عالم است؛ بر همین اساس جهاد امروز ما در این عرصه است که باید دلسوزانه مأموریت‌های محوله را تا رسیدن به نتیجه دنبال کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یادآور شد: به برکت برگزاری دوره بصیرت در جوار ملجا نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام با آن حضرت عهد ببندیم که وظایف محوله را به نحو شایسته‌ای به انجام برسانیم.

کد خبر 6077896 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • گزینه سقوط نقشه تک رقمی شدن می‌کشد!
  • وعده صادق انجام شد
  • پرسپولیس از وسط زمین ۳ امتیاز گرفت
  • بیانیه بنیاد ملی نخبگان در پی انجام عملیات پر افتخار «وعده صادق»
  • پرسپولیس از وسط زمین 3 امتیاز گرفت (عکس)
  • فرار سروش رفیعی از دو اخراج متوالی!
  • فرار سروش از دو اخراج متوالی!
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)