Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال الهلال در آستانه رویارویی با پرسپولیس به خط دفاعی تیمش انتقال یافت.

لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال در آخرین تمرین گروهی تیمش ناصر الدوساری بازیکن خط میانی را در جناح چپ دفاعی قرار داد. تصمیم نهایی سرمربی الهلال درباره ناصر الدوساری پیش از بازی با پرسپولیس گرفته می‌شود.

سالم الدوساری، محمد البریک و ماتیوس پریرا نیز با پایان دوره آماده‌سازی و با رهایی کامل از مصدومیت در تمرینات گروهی الهلال شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس از ساعت 21:30 فردا (شنبه - 24 مهر به وقت ایران) در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف الهلال خواهد رفت./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم الهلال عربستان پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا، با ارسال پیامی از هواداران الزعیم تشکر و عذرخواهی کرد.

العین امارات عصر سه شنبه در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با وجود شکست 2-1 مقابل الهلال در ورزشگاه کینگدام آرنا، به فینال این پیکارها راه یافت. العین چهارشنبه گذشته در ابوظبی با نتیجه 4 بر 2 الهلال را شکست داده بود.

ژسوس در نشست خبری پس از بازی گفت: از هواداران به خاطر حضور و حمایت‌شان تشکر می‌کنم و از آنها عذرخواهی می‌کنم زیرا با وجود اینکه تیم در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کرد، به اندازه کافی برای رسیدن به فینال تلاش نکردیم.

وی افزود: چندین موقعیت ایجاد کردیم که از آنها استفاده نکردیم و یک ضربه پنالتی صحیح داشتیم که در دقیقه 46 اعلام نشد.

وی ادامه داد: کنو را به زمین فرستادم تا از قد او در خط حمله بهره ببرم تا بازیکنانی داشته باشیم که توانایی رقابت در ضربات هوایی را داشته باشند. ما 10 فرصت گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: برخی از عناصر هجومی تیم مانند میتروویچ و همچنین نیمار را از دست داده ایم و نیاز داشتیم به دنبال راه حل های تهاجمی باشیم بدون اینکه روی هماهنگی تیم تاثیر بگذارد، بنابراین تعویض هایی انجام شد تا فشار هجومی روی حریف افزایش یابد.

ژسوس ادامه داد: ما هنوز دو عنوان قهرمانی پیش رو داریم که می توانیم به آنها دست پیدا کنیم، لیگی که هنوز قطعی نشده است و همچنین جام پادشاهی.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: بعد از 45 بازی فقط یک بار شکست خوردیم، این موضوع را نباید فراموش کنیم، من بعد از بازی در رختکن به بازیکنان گفتم سر خود را بالا بگیرید، شما هر چه در زمین داشتید ارائه کردید، اما موفق نبودیم.

دیگر خبرها

  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • گل سالم الدوساری به العین (الهلال 2-1 العین)
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏