Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز به تخصیص اعتبارات به طرح‌های حوزه بانوان مانند بازسازی و ساخت ورزشگاه و بوستان ویژه بانوان، بازسازی و تجهیز ٥ مدرسه برای مهارت آموزی زنان، و تجهیز بیمارستان زینبیه ویژه بانوان و تحت پوشش قراردادن ٢٠٠ زوج نابارور اشاره کرد و گفت: در کل نزدیک به ٢٠٠ میلیارد تومان به طرح‌های حوزه بانوان استان فارس اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، در ادامه به کمک‌هایی هم در قالب مشاوره برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بانوان که در اختیار استانداری قرار می‌گیرد اشاره کرد و گفت: تلاش درلت جدید و مردمی این است که همه کمبود‌ها و نقایص و آسیب‌های اجتماعی با حمایت‌های قانونی و مالی حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز هم، تلاش و کوشش بانوان در ارتقا سطح فرهنگی آموزشی اجتماعی و حتی اقتصادی بی نظیر دانست و گفت: باید تلاش شود با آغاز فعالیت دولت جدید مسیر پیشرفت برای بانوان هموارتر شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخصیص اعتبار میلیاردی طرح های حوزه بانوان فارس ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس امروز اظهار کرد: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.

او ادامه داد: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت و کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • گلایه عضو شورای اسلامی شهر شیراز از احداث نشدن باغات بانوان در سطح شهر شیراز
  • اقدامات شهرداری برای ارتقای سلامت تهرانی‌ها | از طرح استعدادیابی سالمندان تا ترویج ازدواج و فرزندآوری
  • پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین