Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت با تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به اینکه به رسیدن ناجای قوی و مقتدر به عنوان یکی از مطالبات رهبری، اظهار کرد: ارتقای رضایتمندی شهروندان یکی از اولویت‌های ناجا است.

وی هوشمند شدن فعالیت‌های ناجا، ارتقا رضایتمندی شهروندان و خدمت بی منت به مردم را از اولویت‌های کاری ناجا برشمرد و گفت: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از مطالبه به حق مردم گیلان بوده و ناجا در این زمینه تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی با اشاره به اینکه برخورد قاطع با احتکارگران، ضدعفونی معابر و انجام مأموریت در رعایت محدودیت ترافیکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی در زمان شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در این مدت از ۱۰۰ هزار واحد صنفی بازدید و بیش از دو هزار واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

وی به اعمال قانون حدود ۵۰۰ هزار خودرو در زمان ممنوعیت‌های تردد کرونایی اشاره و تصریح کرد: نیروی انتظامی تا پایان کرونا در کنار مردم است.

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به از کاهش ۲۵ درصدی تصادفات در هفت ماه نخست امسال، گفت: در زمینه کاهش تصادفات با کاهش ۱۸ درصدی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ شبکه جعل و کلاهبرداری در گیلان نیز منهدم و ۹۵۲ نفر نیز توسط پلیس دستگیر شدند، افزود: در حوزه مواد مخدر حدود ۳۵۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده توسط پلیس اجرا شده و افزایش ۱۳ درصدی انهدام نیز در گیلان اتفاق افتاده است.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با پدیده قاچاق، اضافه کرد: از ابتدای امسال در زمینه کشف قاچاق کالا رشد ۶۰ درصدی داشته‌ایم و۲۷ درصد نیز در زمینه سلاح‌های غیر مجاز کشف شده است.

سردار ملکی با اشاره به دستگیری ۵۰۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در استان گیلان، ادامه داد: بیش از دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در هفت ماه گذشته کشف شده است.

وی به برقراری هزار و ۶۷۰ مورد تماس‌های تلفنی با سامانه ۱۱۰ پلیس از ابتدای امسال تاکنون اشاره و اضافه کرد: بیش از پنج هزار پرونده در کلانتری‌های استان گیلان نیز از اقدامات خوب پرسنل ناجا در هفت ماه گذشته است.

کد خبر 5328158

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر عزیزالله ملکی فرماندهی نیروی انتظامی گیلان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی ایلام یادروز حافظ شیوع کرونا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از این بود که خودرو حامل مقادیری تریاک از استان‌های شرقی به سمت تهران در حرکت است.

وی ضمن بیان اینکه پس از مشخص شدن زمان، مکان تحویل و نحوه انتقال هماهنگی‌های لازم به انجام رسید، افزود: با اقدامات هوشمندانه پلیس خودرو دنا شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان ضمن بیان اینکه خودرو دنا در گردنه آهوان محور دامغان_سمنان توقیف شد، ابراز داشت: در بازرسی از خودرو چهار کیلو و ۷۷۳ گرم تریاک کشف شد.

موسوی ضمن بیان اینکه با کشف محموله راننده و سرنشین دستگیر شدند، تصریح کرد: پرونده این افراد تشکیل و به مراجع قضائی ارجاع شد.

وی ضمن بیان اینکه در این مأموریت یکی از مهره‌های توزیع مواد مخدر در کشور دستگیر شد، افزود: انهدام شبکه قاچاق مواد مخدر اقدام مهمی که پلیس برای پیشگیری از آسیب اجتماعی در رأس برنامه‌های خود دارد.

کد خبر 6087607

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز