Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@08:34:29 GMT

امیدواری فیفا به درخشش ترابی!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۲۹۹۷

امیدواری فیفا به درخشش ترابی!

سایت رسمی فیفا به بازی پیش روی پرسپولیس و الهلال واکنش نشان داد.

به گزارش برنا؛ سایت فیفا در خصوص این دیدار نوشت: الهلال در ششمین دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس میزبانی می کند. الهلال پس از غلبه بر پرسپولیس در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ این بار با هدایت لئوناردو ژاردیم در خانه به مصاف سرخ پوشان ایرانی می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الهلال امیدوار به فرم گلزنی خوب بافتیمبی گومیس است که در چهار بازی گذشته پنج بار گلزنی کرده است. در همین حال پرسپولیس می تواند از عملکرد خوب خود در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ امید بگیرد که در آن ۲ سال به فینال صعود کرد. 

ارتش سرخ با کسب چهاردهمین عنوان قهرمانی خود در لیگ حرفه ای ایران در این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی قاره و تکمیل قهرمانی داخلی و قاره ای است. تیم یحیی گل محمدی می تواند روی مهدی ترابی، مهاجم خود حساب کند که در دیدار مرحله یک هشتم نهایی مقابل استقلال تاجیکستان گلزنی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیفا لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس بازی عنوان قهرمانی ایران کسب عنوان قهرمانی یحیی گل محمدی استقلال پرسپولیس فیفا الهلال ژاردیم مهدی ترابی استقلال تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رئال مادرید با 153 میلیون دنبال‌کننده در صدر جدول این لیست دست نیافتنی به نظر می‌رسد، بارسلونا جایگاه دوم خود را حفظ کرده اما پاری سن ژرمن در صعودی شگفت‌انگیز به رتبه سوم رسیده است.

پاریسی‌ها که با جذب نیمار جونیور برزیلی و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، توجهات را به خود جلب کرده‌اند، حالا با حدود دو میلیون دنبال‌کننده بیشتر نسبت به منچستریونایتد صدرنشین هستند. نکته جالب اینکه منچستر برای سالهای طولانی رتبه سوم را به دست آورده بود اما حالا پاریس این جایگاه را به خود اختصاص داده است.

در بین 10 باشگاه نخست حضور منچسترسیتی بالاتر از بزرگان فوتبال انگلیس، جالب توجه است چرا که این تیم نیز همچون پی اس جی، با خریدهای چند سال اخیر خود موفق شده هواداران زیادی را به دست بیاورد.

نکته مهم اینکه النصر عربستان با نزدیک به 25 میلیون فالوور به جمع ده باشگاه پرطرفدار اینستاگرام نزدیک شده که این موضوع کاملا به دلیل انتقال کریستیانو رونالدو است. رونالدو در این مدت نه تنها النصر بلکه فوتبال عربستان و آسیا را به کانون توجهات برده و حالا احتمالا به زودی النصر جای باشگاه آرسنال را هم خواهد گرفت.

در این بین رد پای کریستیانو رونالدو در این جدول کاملا واضح است. او نه تنها النصر بلکه یوونتوس را هم به یکی از پرفالوورترین تیمها در اینستاگرام تبدیل کرده تا آنها از لیورپول، بایرنمونیخ، میلان و... بالاتر باشند.

در بین تیمهای آسیایی، الهلال و پرسپولیس تهران رتبه بعدی را به خود اختصاص دادند. الهلال کمی بیشتر از ده میلیون دنبال کننده دارد و پرسپولیس به آمار 9 میلیون مخاطب رسیده که عددی فوق العاده در مقیاس فوتبال ایران محسوب می‌شود. در صورتی که باشگاه و هواداران پرسپولیس فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی داشته باشند، شانس عبور از الهلال را خواهند داشت.

چهارمین باشگاه محبوب آسیا از نظر این شبکه اجتماعی الاهلی عربستان است که این فصل با جذب بازیکنان بزرگ در حد ریاض محرز و رابرت فیرمینو به آمار 5 میلیونی نزدیک شده است. با این حال استقلال تهران نیز 4 میلیون دنبال کننده دارد و فعلا از الاتحاد گوی سبقت را ربوده تا پنجمین باشگاه پرطرفدار لقب بگیرد.

جالب اینکه استقلال از باشگاه هایی نظیر سویا اسپانیا و مارسی فرانسه و بایرلورکوزن آلمان هم فالوور بیشتری دارد و توانسته جایگاه بهتری را نسبت به آنها داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • امیدواری پیروانی به تکرار اتفاقات سال نو
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!