Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه رضایتمندی سال گذشته ۹ درصد و امسال ۱۲ درصد از پلیس رضایتمندی بیشتر بوده و تقدیر از پلیس استان ۲۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سردار کیقباد مصطفایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: امسال ۵۶ برنامه درون و برون‌ سازمانی داشتیم که به منظور ارتقاء امنیت برگزار شد شعار امسال پلیس هوشمند امنیت پایدار است که تنها شعار نیست بلکه حقیقتی است که در ناجا نهادینه شده است و هدف در بیانیه گام دوم رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس استان گفت: برخورداری از هوشمندی نیاز رسیدن به پلیس در تراز انقلاب است که چه در ابعاد تجهیزات و چه در بعد نیروی انسانی باید توجه ویژه به آن داشته باشیم تا بتوانیم مطالبات مردم را به خوبی جوابگو شویم.

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به برکت خون شهدا و شهدای حریم امنیت شاهد امنیت مطلوب در سطح کشور هستیم از لحاظ امنیت دغدغه‌ای نداریم استان ما در این زمینه وضعیت مطلوبی داشته و نسبت به سایر استانها در ارزیابی‌ها و در شاخص‌های مختلف امنیت بالاتری داریم.

مصطفای گفت: در سرقت رتبه ۲۷ کشور را داریم یعنی ۲۶ استان دیگر سرقت بیشتری از ما دارند که در میان ۳۴ استان و منطقه چنین وضعیت خوبی داریم.

وی افزود: در امور امنیتی رتبه ۳۱ در شرارت رتبه ۲۶ در مفاسد اجتماعی رتبه ۳۳ در نزاع رتبه ۳۱ و در جرایم مالی رتبه ما بر اساس ارزیابی‌ها ۳۲ است که آمار حاکی از امنیت پایدار و مطلوب در کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.

این فرمانده افزود: در طول ۶ ماه و ۲۰ روز گذشته در کشف سرقت ۱۵ درصد افزایش کشفیات داشتیم قتل‌های استان در سال گذشته به صورت ۱۰۰ درصدی کشف و امسال تاکنون نیز 90 قاتلین شناسایی و دستگیر شده‌اند و پلیس برای یکی دو پرونده دیگر به شدت در حال پیگیری است.

مصطفایی گفت: در شرارت ۵۶ درصد کاهش داشتیم 4.5 تن کشفیات مواد مخدر ما در استان بوده بیش از ۱۳۰۰ نفر سارق در 6 ماه گذشته بازداشت و تحویل مراجع قانونی شدند که اکنون در حبس قرار دارند بیش از ۷۵۰ قبض کشفیات سلاح و مهمات از دیگر اقدامات برجسته در ایجاد امنیت بوده است.

فرمانده پلیس استان یادآور شد: در کنار اقدامات مقابله با مواد مخدر و اقدامات ایجابی در حوزه فرهنگی کلاس های آموزشی حضوری و مجازی داشتیم تهیه انیمیشن پیام‌های صیانتی پوستر و بنر تهیه و تولید کرده‌ایم.

وی گفت: در ماموریت فوریت‌های پلیسی در ۶ ماهه اخیر مورد تماس مردمی با ۱۱۰ تعداد 85 هزار و 116 مورد منجر به عملیات پلیسی شده و میانگین روزانه ۱۸۵۰ تماس تلفنی داشته ایم و هر روز ۴۲۰ مورد عملیات پلیسی ناشی از تماس‌های مردمی بوده که هر سه و نیم دقیقه یک عملیات داشته‌ایم.

این فرمانده افزود: از مطالبات مردم برخورد با اراذل و اوباش بوده که در دستور کار قرار گرفته و قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش را ایجاد کردیم حاصل این قرارگاه از هفته نیروی انتظامی سال گذشته تاکنون شناسایی ۳۹۹ اراذل و اوباش بوده که ۲۰۹ نفر تذکر گرفتند.

وی گفت: همچنین تعداد ۴۵۰ نفر از اراذل و اوباش گذشته و شناسایی شده جدید دستگیر و ۵۲ سلاح گرم و ۶۰ سلاح سرد از آنها کشف کردیم و ۶۸ دستگاه خودروی آنها نیز توقیف شد و اکنون ۲۹۸ اراذل و اوباش در زندان‌ها به سر می برند و در حال سپری کردن مجازات خود هستند و ۱۰۷ نفر نیز با قرار وثیقه مناسب آزاد شده و در کنترل هستند.

 مصطفایی به دیگر اقدامات پلیس استان اشاره کرد و گفت: پلیس فتا نظارت خوبی بر فضای مجازی دارد ۹۰ درصد از پرونده ها منجر به کشف و دستگیری متهم شده سامانه آموزش غیرحضوری داریم نمایشگاه پویش خرید در بستر امنیت برگزار و آموزش‌های لازم در فضای مجازی داده شده است و برخورد مناسب با اخلالگران فضای مجازی صورت گرفته است.

وی افزود: در پلیس راه و راهور اقدامات مناسبی داشتیم فرهنگ‌سازی در رابطه با مقررات ترافیکی صورت گرفته ۷۲۵ دقیقه تولید برنامه در صدا و ۸۰۰ دقیقه از سیما و ۲۸۷۵ پیام آموزشی در فضای مجازی داشته‌ایم برگزاری نشست‌های تخصصی با رسانه‌ها و سایت‌های استان داشته و پیگیری در خصوص نقاط حادثه خیز استان و علامت گذاری آنها داشتیم که تعدادی از آنها نیز برطرف شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس کهگیلویه و بویراحمد اراذل و اوباش پلیس استان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر