Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی دانشجویان شکست خورد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 14 امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی در کمپ تیم‌های ملی به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. تک گل این بازی را محمد اوسانی در دقیقه 90 به ثمر رساند.

* فرهاد مجیدی تیمش را با ترکیب اولیه سیدحسین حسینی، عارف آقاسی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سبحان خاقانی، وریا غفوری، آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد به میدان فرستاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، ارسلان مطهری، فردین رابط، سعید مهری، محمدجواد به‌آفرین، بابک مرادی، محمدرضا آزادی و رضا آذری برای استقلال به صورت تعویضی به میدان رفتند.

* دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند.

* پیش از آغاز بازی، فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا برخورد گرمی با یکدیگر داشتند. اسکوچیچ نیز که در اواسط بازی در کمپ تیم‌های ملی حضور یافت، با مجیدی برخورد گرمی داشت./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صالح مصطفوی که پیش از این سابقه همکاری با استقلال در زمان حضور فرهاد مجیدی، آندره آ استراماچونی و علیرضا منصوریان را دارد امروز با حضور در کمپ زنده یاد حجازی میهمان تمرین شاگردان نکونام بود.

مصطفوی فصل پیش با مجیدی به الاتحاد کلبا رفت و در پایان فصل برای ادامه زندگی راهی کانادا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز