Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید ایران امروز بازی دوستانه استقلال حضور پیدا کردند.

برگزاری بازی دوستانه استقلال در کمپ تیم های ملی فرصتی شد تا اسکوچیچ و مهدی مهدوی کیا این بازیکن را از نزدیک تماشا کنند.

به گزارش طرفداری، تیم فوتبال استقلال امروز در بازی دوستانه از تیم ملی دانشجویان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا در آستانه شروع لیگ برتر نگرانی ها در مورد کیفیت این تیم بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب اینکه امروز مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید در محل بازی دوستانه استقلال حضور پیدا کرد و پیش از شروع این مصاف تدارکاتی برخورد گرمی با فرهاد مجیدی داشت.

همچنین دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در اواسط این بازی در محل برگزاری بازی حاضر شد و با فرهاد مجیدی برخورد گرمی داشت و به همراه مهدوی‌کیا این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

استقلال در تیم ملی فقط سیاوش یزدانی را دارد اما بازیکنان مثل امیرحسین حسین زاده، امیرعلی صادقی و علیرضا رضایی عضو تیم امید هستند.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند شماره فرهاد مجیدی به آرش رضاوند رسید، پیراهن مهدی قائدی به امین قاسمی نژاد پاسخ امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی سنگین وزن جهان به کری خوانی غول امریکایی ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی دوستانه استقلال مهدوی کیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال که تعطیلات نوروز را با برتری یک بر صفر در برابر هوادار و تداوم صدرنشینی آغاز کرد، برای ماندن در شرایط مسابقه در تدارک بازی‌های دوستانه است.

جواد نکونام و استقلال منتظر هستند، ملی پوشان به اردوی تیم برگردند. صالح حردانی، حسین حسینی، ابوالفضل جلالی و جلال الدین ماشاریپوف ۴ ملی پوش استقلال به حساب می‌آیند که با شروع فیفا دی، اردوی تیم را ترک کرده اند.

استقلال در بازی بعدی شنبه ۱۸ فروردین میزبان مس رفسنجان در استادیوم آزادی است و به طور حتم تلاش خواهد کرد، انتقام شکست در جام حذفی در برابر این تیم را بگیرد.

پیش بینی می‌شود بازی دوستانه استقلال هم برای شبیه سازی با مس رفسنجان روز شنبه در تهران برگزار شود؛ اگرچه هنوز مشخص نیست حریف تدارکاتی استقلال کدام تیم است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟