Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک به آینده این تیم خوش‌بین است و اعتقاد دارد شاگردان رسول خطیبی در فصل پیش رو نتایج خوبی کسب خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مصطفی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قراردادش با آلومینیوم اراک، گفت: من یک فصل خوب را با این تیم پشت سر گذاشتم و اعتقادم این است که آلومینیوم یک باشگاه حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تیمی هستیم که هواداران فوتبال در اراک تعصب زیادی روی آن دارند و با وجود اینکه دو سه پیشنهاد داشتم در نهایت تصمیم گرفتم که اینجا بمانم و از این تصمیم راضی هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است یا خیر، تصریح کرد: واقعیت این است که ما چند بازیکن خوب را از دست دادیم و این در فوتبال طبیعی است، ولی بازیکنان خوبی هم به تیم ما اضافه شدند با اینکه چند بازیکن تأثیرگذار را از دست دادیم، اما به موفقیت تیم خوش‌بین هستم. ما می‌خواهیم فصل خوبی را برای هواداران آلومینیوم رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد اینکه شاگردان خطیبی می‌توانند امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند، اظهار داشت: صحبت کردن در مورد این موضوع زود است و سیاست باشگاه و کادر فنی این است که بازی به بازی جلو برویم. ما تلاش می‌کنیم تا  یک فصل فوق‌العاده را رقم بزنیم.

آریاکیا: اگر خطیبی زودتر به آلومینیوم می‌آمد، بازیکنان تأثیرگذار خود را از دست نمی‌دادیم/ پیشنهادها باب میلم نبودند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی جدید دنیای فوتبال

­بازیکن ۱۷ ساله آفریقایی- فرانسوی مسی جدید فوتبال جهان لقب گرفت.

به گزارش مشرق، رایان مسی بازیکن ۱۷ ساله فرانسوی به تازگی به مسی جدید فوتبال جهان تشبیه شده است.

رایان مسی ارتباطی با لیونل مسی ندارد، اما گفته می‌شود این بازیکن از لحاظ هوش و نبوغ فوتبالی از ستاره فوتبال جهان کم ندارد.

رایان مسی ماکنون در تیم ۱۷ ساله‌های فرانسه بازی می‌کند و وی اصلیتی کامرونی دارد، اما پدر بزرگ وی سودانی است و خود این بازیکن در فرانسه بازی می‌کند.

این بازیکن متولد سال ۲۰۰۷ است و رابطه خانوادگی با لیونل مسی ندارد او در تیم دیژون فرانسه بازی می‌کند و اخیرا با تیم ملی جوانان این کشور به میدان رفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • دیدار تدارکاتی آلومینیوم سازان با پاس همدان
  • ناکامی تیم فوتبال پاس همدان در نخستین بازی سال جدید
  • آلومینیوم اراک سال جدید را با پیروزی آغاز کرد
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال