Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان احداث شده که برای ۷۵ نفر نیز اشتغالزایی به همراه دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر یکروزه به جنوب استان مرکزی، در آئین اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات نیز شرکت می‌کند.

سفر به شهرستان محلات و بازدید از ۲ طرح بزرگ اقتصادی در شهرستان خمین شامل واحد تولیدی پنل‌های خورشیدی و پتروشیمی نیز از دیگر برنامه‌های وزیر صنعت در سفر به استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان‌های جنوبی و شرقی با استان‌های شمالی و مرکز واقع شده است.
این شهرستان ۴۰۰ واحد صنعتی در چهار شهرک و ناحیه صنعتی دارد و تنها خوشه صنعتی کشور در تولید عایق رطوبتی و قطب تولید الیاف پلی استر کشور است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی سید رضا فاطمی امین افتتاح طرح دلیجان افتتاح خط تولید دولت سیزدهم الیاف مصنوعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی سید رضا فاطمی امین وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی سید رضا فاطمی امین افتتاح طرح دلیجان افتتاح خط تولید دولت سیزدهم الیاف مصنوعی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: با این میزان سرمایه‌گذاری برای ۲۰۸ نفر در بخش‌های مختلف صنایع، واحدهای تکمیلی و فرآوری غذایی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن فرصت شغلی ایجاد شد.

حسین شریعتمدار تهرانی افزود : در قالب فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی بررسی شد.

و بیان کرد : عمده فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان شناسایی شده است که این ظرفیت ها در قالب دفتر سرمایه گذاری به کارآفرینان معرفی می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر بهره‌برداری از طرحهای شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان در سال های اخیر عملیاتی شده است.

سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، دارای ۲ شهرک صنعتی با ۷۰ واحد صنعتی فعال است.

 
 

دیگر خبرها

  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • ۱۷ پروانه بهره‌برداری صنعتی در غرب خراسان رضوی صادر شد
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳