Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به دنبال انتشار خبری در خصوص اعلام نتایج پژوهش مرتبط با میزان کارآیی واکسن‌های مختلف علیه کروناویروس، مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت فارس، بیانیه‌ای صادر کرد.

مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت فارس طی بیانیه‌ای در خصوص انتشار خبری پیرامون« پژوهش اولیه این مرکز در مورد میزان کارآئی واکسن‌های کرونا» خواستار شفاف سازی برای برداشت صحیح از نتایج مقدماتی این پژوهش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این بیانیه که به امضای دکتر محسن مقدم، سرپرست گروه تحقیقات رسیده، آمده است؛

"در پی انتشار خبری در خصوص اعلام نتایج پژوهش مرتبط با میزان کارایی واکسن های مختلف علیه کروناویروس، مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت فارس بیانیه ای صادر کرد.
 
با توجه به نظرات متفاوتی که بر روی اعلام نتایج مقدماتی پژوهش بر روی میزان کارایی واکسن های مختلف علیه کروناویروس بیان می شود، لازم است در این خصوص نکاتی برای مردم توضیح داده شود:

۱)میزان کارایی واکسن ها با توجه به اپیدمی واریانت مختلف ویروس، کاملا متفاوت است و نمی توان در این آنالیز اولیه به طور دقیق با هم مقایسه کرد، به نحوی که میزان واکسیناسیون سینوفارم در پیک اپیدمی دلتا بوده و بقیه واکسن ها در زمان های دیگر تزریق شده است و به همین دلیل برای مقایسه دقیق تر به آنالیز نهایی به روش کوهورت در طی ماه های بعدی نیاز دارد.

۲) این نتایج یک گزارش اولیه بوده است و نتایج نهایی پژوهش پس از  تکمیل فازهای بعدی تحقیق، برای سیاستگذاری مورد استفاده قرار می گیرد.

۳) مهمترین هدف در واکسیناسیون علیه کروناویروس در جهان، کاهش موارد شدید منجر به بستری و مرگ ناشی از بیماری است که در همین نتایج اولیه نیز به خوبی مشخص شده و تقریبا تمامی واکسن های مورد مطالعه به این هدف رسیده اند.

با توجه به توضیحاتی که داده شد، بر خلاف آنچه برخی شبکه های معاند به آن پرداخته اند، انجام واکسیناسیون کشوری استراتژی بسیار کارآمدی برای مقابله با بیماری کووید۱۹ در کشور بوده و نتایج آن را در کاهش قابل ملاحظه موارد شدید منجر به بستری و مرگ، علی رغم موج سهمگین واریانت دلتا در کشور شاهد هستیم و همچنین برای قضاوت هر پژوهشی باید منتظر داوری علمی مقاله و چاپ آن در مجلات علمی معتبر باشیم."

 

منبع: الف

کلیدواژه: بیانیه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و دو تیم نفت مسجد سلیمان و چادرملو با نتیجه مشابه 2 به ترتیب موفق به شکست شهرراز شیراز و پارس جنوبی جم شدند.
پس از پایان مسابقات این هفته باشگاه چادرملو در واکنش به بیانیه اخیر نفت مسجد سلیمان بیانیه ای داد که این بیانیه حالا با واکنش باشگاه نفت مسجد سلیمان روبرو شده است.
این بیانیه را در ادامه می خوانید:
«ومکروا ومکر الله والله خیر الماکرین»
«آنها مگر و حیله کردند ولی خداوند مکر و حیله را به آنها بازگرداند، خداوند بهترین مکرکنندگان است»

باشگاه فرهنگی ورزشی نفت مسجدسلیمان به خود واجب میداند در قبال بیانه مبتدیانه باشگاه چادرملو یزد واکنش نشان دهد، زیرا هدف این باشگاه فقط زمینه سازی برای ساختن جوی ناآرام در دیدار مهم پیش رو دو تیم در تاریخ ۱۸ فروردین ماه که به میزبانی این تیم برگزار میشود می‌باشد.

دروغ پردازی های برخی دوستان خود فروخته و متمول که تازه پای به عرصه تیم داری یا حرفه‌ای گری گذاشته‌اند دیگر برای اهالی فوتبال نخ‌نما شده است به شکلی که دیگر از روی حاشیه سازی هم تیمی پیش از مصاف مستقیم مقابل حریف خود به گذشته و اتفاقاتی که خود باعث رقم خوردن آنها شده اند ورود نمیکند، البته شما میتوانید هر کس را فریب دهید اما در مقابل وجدان خودتان چه پاسخی برای رفع و رجوع دارید.

نفت مسجدسلیمان تیمی است که با یک بودجه بسیار محدود و مشخص بسته شده است و به دور از پول های پنهان که توسط دیگران خرج میشود و خودتان بهتر می دانید کدام پول‌ها و کجا‌ها را ما اشاره می کنیم تلاش فوتبالی می کند که دل مردم شهر اولین ها را شاد نماید.

امیدواریم کمیته محترم انضباطی و سازمان لیگ به حواشی، درگیری‌ و زد و خورد های بعد از بازی این‌ هفته شما در ورزشگاه جم رسیدگی و حکم مشابه برخورد با نفت مسجد سلیمان را صادر نماید زیرا تمامی هواداران و جامعه فوتبال منتظر برخورد و برابری عدالت توسط کمیته محترم انضباطی در قبال تیم چادرملو و اتفاقات بعد از بازی آخر این تیم هستند.
در پایان با وجود تمام جوسازی های صورت گرفته توسط این تیم انشاالله در پایان بازی روز هجدهم فروردین ماه نفت مسجدسلیمان سه امتیاز بازی رفت را در شهر خوب یزد تکرار خواهد کرد تا رو سیاهی این شکست برای شانتاژ گرانی بماند که قصد برهم زدن جو برای ما را داشته‌اند زیرا تقلب و فریب، تلاشی برای مبارزه نیستند بلکه دلایل  تراشی برای شکست هستند.

دیگر خبرها

  • صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • فرمان داعش برای عملیات «گرگ تنها» در خاک اروپا
  • صنعت نفت با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • بیانیه تند مسجد سلیمان علیه چادرملو
  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • چادرملو علیه بیانیه نفت مسجدسلیمان
  • گالانت: نتایج جنگ غزه آینده اسرائیل را مشخص خواهد کرد
  • راه اندازی سردخانه نگهداری واکسن در مرکز بهداشت غرب اهواز
  • میزان ویتامین E موردنیاز بدن در سنین مختلف