Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@20:57:26 GMT

بازگشت احتمالی آل کثیر به ترکیب اصلی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۳۸۹۷

به احتمال زیاد آل کثیر به عنون مهاجم اول پرسپولیس مقابل الهلال بازی خواهد کرد.

آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهد بود.

به گزارش طرفداری، خبرهای دریافتی از درون تیم نشان می دهد که عیسی آل کثیر پس از مدتها به فرم مطلوب و مورد نظر یحیی گل محمدی بازگشته و همین موضوع باعث شده تا گزینه اول کادرفنی پرسپولیس برای رویارویی با خط دفاعی الهلال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم دزفولی و با تجربه که در فصل قبل رقابت های  لیگ قهرمانان کاری کرد کارستان و توانست با گلزنی هایش پرسپولیس را تا مراحل بالاتر برساند، در بازی های این فصل فراز و نشیب زیادی داشت اما به نظر می رسد در تمرینات روزهای اخیر بسیار آماده نشان داده و می‌خواهد در دیدار با یک تیم عربستانی خیلی چیزها را ثابت کند. آل کثیر درگذشته هم نشان داده که مرد بازی‌های بزرگ است و یحیی گل محمدی امیدواراست این مهاجم زهردار بتواند گره گشای پرسپولیس در این دیدار باشد.

حال باید دید عیسی می تواند در ترکیب اصلی پرسپویس خوش درخشیده و برای سرخ پوشان گلزنی کند یا نه.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند شماره فرهاد مجیدی به آرش رضاوند رسید، پیراهن مهدی قائدی به امین قاسمی نژاد پاسخ امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی سنگین وزن جهان به کری خوانی غول امریکایی ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد