Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@12:41:42 GMT

پاسخ ایران به ادعاهای واهی علی‌اف

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۳۹۷۷

پاسخ ایران به ادعاهای واهی علی‌اف

به گزارش خبرآنلاین، سعید خطیب زاده تصریح کرد: طرح چنین اتهامات رسانه ای صرفا در راستای منافع  رژیم صهیونیستی مبنی بر تحت تاثیر قرار دادن روابط برادرانه دو ملت ایران و آذربایجان است.

خطیب زاده با تاکید بر نقش پیشروی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر، تاکید کرد: تقدیم هزاران شهید و مجروح طی ۴ دهه گذشته در مبارزه با این پدیده شوم تنها یک برگ از تلاشهای متعهدانه و مستمر جمهوری اسلامی ایران در این مسیر میباشد که بارها و بارها توسط نهادهای بین المللی ذیربط مورد تایید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 خطیب زاده ضمن تاکید بر  روابط مستحکم برادارنه بین دوملت تصریح  کرد، متاسفانه به نظر میرسد به رغم پیامهای خصوصی و مثبتی که از باکو در تماس های مختلف دریافت می شود، تعمدی برای طرح اظهارات رسانه ای بی‌مبنا از سوی باکو وجود دارد که البته در جای خود پاسخ مقتضی داده خواهد شد.

311311

کد خبر 1564170

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعيد خطيب زاده سخنگوی وزارت خارجه جمهوری آذربایجان الهام علی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد

به گزارش خبرآنلاین، حسین امیر عبداللهیان در ملاقات با یان بورگ، وزیر امور خارجه مالت که کشورش ریاست دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل را بر عهده دارد، در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و روابط دوجانبه بین دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار که در نیویورک و در محل سازمان ملل متحد برگزار شد، با تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی اظهارکرد : اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

امیرعبداللهیان از نقش سازنده و تلاش‌ دولت مالت به‌عنوان رییس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل متحد در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه قدردانی و تاکید کرد ،: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.

رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین سفر متقابل مقامات دو کشور تاکید کرد.

یان بورگ وزیر امور خارجه مالت نیز در این این دیدار ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار کرد : مالت خواستار تنش‌ زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت در منطقه بکار می‌گیرد.

وی در ادامه بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید داشت.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896846

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، شکست دنیای استکبار بود
  • امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: ایران به هرگونه خطای اسرائیل پاسخ می‌دهد
  • کنعانی ادعاهای بی‌اساس دادگاه آرژانتینی را رد کرد
  • خطیب‌زاده: نتانیاهو برای ماندن در قدرت هرکاری می‌کند
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسراییل تبدیل شده است
  • ایران به محور مقاومت و مبارزه با اسرائیل تبدیل شده است
  • خطیب زاده: ایران هم توان و هم ظرفیت دفاع از خود را دارد
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است