Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم پرسپولیس درحالی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف تیم الهلال می رود که باید مراقب “شیر” باشد.

“شیر” لقب گومیس فرانسوی است که تا به حال در سه بازی برابر تیم های ایرانی موفق به گلزنی شده و امید اصلی الهلالی‌ها برای گشودن دروازه پرسپولیس محسوب می شود.

این مهاجم سرشناس گرچه پا به سن گذاشته و سرعت قبل را ندارد اما در محوطه جریمه به شدت زهردار و خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دیدار مرحله قبلی برابر استقلال دیگر نماینده ایران موفق شد با یک ضربه چیپ دروازه سید حسین حسینی را باز کند.

در همین ارتباط خبردار شدیم یحیی گل محمدی مهار این مهاجم با تجربه را به کاپیتان تیمش سپرده است.

سید جلال حسینی که ۳ سال از گومیس فرانسوی بزرگتر است باید جلوی گلزنی او را بگیرد. باید منتظر ماند و دید در این جدال سوپرمن (لقب سید جلال) موفق می شود یا شیر؟!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال عربستان بافتیمبی گومیس پرسپولیس خبر ویژه سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل شادی غیر متعارف بازیکن پرسپولیس مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانیال اسماعیلی فر بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان وقتی مشغول خوشحالی بود یک حرکت ناپسند مقابل دوربین ها انجام داد که از دید کمیته انضباطی هم دور نماند و این بازیکن باید دوشنبه هفته جاری در کمیته انضباطی حاضر شود تا در مورد این حرکت خود توضیح دهد.

ماجرا این بوده که در طول بازی یک فردی که در کنار عکاسان بوده از ابتدای بازی به این بازیکن و خانواده وی فحاشی می کرده و این توهین ها باعث عصبانیت اسماعیلی فر شده و در جواب به این الفاظ رکیک حرکت ناپسند را انجام می دهد.

البته اسماعیلی فر می توانسته اطرافیان تیم را در جریان قرار دهد تا با فرد هتاک برخورد شود اما به جای این کار خودش برای تلافی دست به کار شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • زمان بازگشت بیرانوند به میادین مشخص شد
  • خبر مهم برای پرسپولیس و اوسمار از بیرانوند
  • دلیل شادی غیر متعارف بازیکن پرسپولیس مشخص شد