Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@02:51:26 GMT

عیدی کارکنان در سال آینده چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۴۱۹۸

عیدی کارکنان در سال آینده چقدر است؟

دولت در بخشنامه بودجه ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی رقم مشخصی را برای عیدی کارکنان اعلام نکرده، ولی به نظر می‌رسد که رقم آن به طور علی الحساب همان حدود یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی باشد. در حالی بخشنامه بودجه برای تدوین لایحه بودجه سال آینده به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که در ضوابط مالی آن و در بخش اعتبارات هزینه ای، مبلغ پاداش پایان سال به صراحت مشخص نیست، اما در بند (ج) این ضوابط اعلام شده که دستگاه‌های اجرایی مبلغ عیدی را مطابق ماده ۷۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در بودجه خود پیش بینی کنند و تاکید بر این است که مبلغ قطعی پاداش پایان سال به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




با این وجود چندی پیش که بخشنامه مربوط به شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت ابلاغ شده بود مبلغ عیدی به طور علی الحساب یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تعیین شد که به نظر می‌رسد محدوده عیدی کارکنان دولت نیز همین میزان باشد، ولی در هر صورت با تغییر ضریب ریالی حقوق و مصوبه دولت می‌تواند دستخوش تغییر شود.

در بودجه سال گذشته عیدی کارکنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شد، ولی در نهایت با توجه به تغییرات ضریب، هیات دولت در پایان سال میزان عیدی را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین کرد.

در بودجه ۱۴۰۰ نیز برآورد عیدی کارکنان یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده که ممکن است با تغییرات اعمال شده در هیات دولت رقمی بالاتر مصوب شود.

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: عیدی کارکنان در سال آینده چقدر است کارکنان عیدی عیدی کارکنان سال سال اینده عیدی کارکنان یک میلیون هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • افزایش مبلغ حق مسکن؛ عیدی کارگران در هفته کارگر
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • افتتاح «خانه روزنامه‌نگاران» در آینده نزدیک
  • مطالبات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پرداخت می‌شود