Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احمد موسوی در شرایطی قرار دارد که می تواند استقلال را با غرامت چند میلیاردی روبرو کند.
به گزارش آریا، احمد موسوی در شرایطی از سوی فرهاد مجیدی نامش در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است که چند روز دیگر لیگ برتر آغاز می شود و چون کمتر از یک ماه تا پایان فصل نقل و انتقالات باقی مانده است قانونا باشگاه باید با این بازیکن ب رسر فسخ قرارداد توافق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز محمودزاده مسوول کمیته نقل و انتقالات لیگ در مورد احمد موسوی گفت:
 طبق قوانین باشگاه‌ها تا یک ماه قبل از پایان نقل و انتقالات می‌توانند بازیکن را در فهرست مازاد قرار بدهند.تا روز شانزدهم  این ماه هم این فرصت وجود داشت. اگر این اتفاق رخ داد بازیکن می‌تواند با باشگاه جدیدش توافق کند و سپس برای گرفتن رضایت‌نامه اقدام کند و جدا شود اما اگر باشگاهی تا یک ماه قبل از مهلت نقل و انتقالاتی این کار را انجام ندهد، یا باید با آن بازیکن به صورت توافقی فسخ کنند و یا اینکه بازیکن و باشگاه به صورت یکطرفه قرارداد را فسخ کنند. طبیعتاً‌ هر کدام از طرفین قرارداد را یکطرفه فسخ کنند تاوان آن به عهده طرف فسخ‌کننده است.
اما تاوان فسخ یکطرفه استقلال با احمد موسوی چه خواهد بود؟ چون زمان قرار گرفتن نام موسوی در لیست مازاد گذشته است این بازیکن می تواند بیرون بماند و کل مبلغ قراردادش را از استقلال دریافت کند.
با حضور 3 بازیکن خارجی در استقلال علاوه بر احمد موسوی یک بازیکن دیگر هم باید از لیست این تیم خارج شود. استقلال در نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر بیست و یکم یکی از فعال‌ترین تیم ها بود. آبی های پایتخت با نظر فرهاد مجیدی بازیکنان زیادی را به جمع نفرات خود اضافه کردند و همین حالا نیز قرار است دو بازیکن خارجی دیگر به تیم اضافه شوند. نکته مهم اما درباره استقلال این است که لیست بزرگسالان این باشگاه پر شده و حالا آنها برای خالی کردن آن و دادن سهمیه به بازیکن خارجی مجبور به فسخ قرارداد با برخی نفرات خود شده‌اند.
در این شرایط سیداحمد موسوی مدافع راست آبی ها اولین بازیکنی بود که در لیست خروجی استقلال قرار گرفتند. مسئولان باشگاه که به موسوی اعلام کرده‌اند نیازی به او ندارند، البته نمی‌توانند یک طرفه نام او را از لیست تیم خارج کنند اما باید با این بازیکن برای جدایی به توافق برسند. با جدایی موسوی تصور می‌شد لیست آبی ها برای لیگ بیست و یکم اصلاح خواهد شد اما حالا با شمارش تعداد بازیکنان موجود و احتساب دو بازیکن خارجی دیگری که اضافه می‌شوند استقلال در لیست بزرگسال خود یک بازیکن دیگر اضافه دارد.
با حضور دو بازیکن خارجی آنوقت لیست بزرگسال استقلال 21 نفره خواهد شد که طبق قوانین هر تیم لیگ برتری می‌تواند 20 بازیکن بزرگسال داشته باشد. در این شرایط کادرفنی استقلال باید مثل احمد موسوی یک بازیکن دیگر را نیز از لیست خود خارج کند. در این خصوص گمانه زنی های زیادی انجام شده اما گفته می‌شود فرهاد مجیدی قصد دارد از بین بابک مرادی و سعید مهری یکی را به تیم دیگری بفروشد.
استقلال در پست سعید مهدی بازیکنان زیادی در اختیار دارد و از طرفی با اضافه شدن وینگر خارجی بحث خروج نام مرادی از لیست استقلال هم شنیده می‌شود. در چنین شرایطی کادرفنی استقلال و در راس آن فرهاد مجیدی دچار تردیدهایی شده‌اند. با اینکه قرار بود یک بازیکن خارجی غیر از یامگا تا پایان هفته به ایران بیاید اما این اتفاق نیفتاده است. گفته می‌شود مهاجم خارجی مد نظر مجیدی فعلا با باشگاه توافق نکرده و به همین خاطر هم به ایران نیامده است.
از طرفی به همین خاطر مجیدی و همکارانش فعلا تصمیم خود درباره خروج یک بازیکن از لیست را علنی نکردند. آنها ابتدا منتظر هستند تا بازیکن خارجی مد نظرشان به ایران بیاید و کارش را شروع کند و بعددرباره نفرات داخلی و خروجی دوم تیم تصمیم بگیرند. این در شرایطی است که احمد موسوی هم هنوز به طور کامل برای جدایی با باشگاه توافق نکرده و او حتی در تمرین روز گذشته نیز با لباس شخصی حضور پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خروجی های استقلال غرامت نقل و انتقالات بازیکن خارجی فرهاد مجیدی احمد موسوی یک بازیکن فسخ کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس

پتروشیمی خلیج فارس مدیرعامل معتمد خود برای اداره باشگاه استقلال را انتخاب کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از واگذاری قانونی مالکیت باشگاه استقلال تهران به پتروشیمی خلیج فارس و چند شرکت زیرمجموعه آن، حالا رایزنی‌ها در مورد مدیرعامل بعدی آبی‌ها شروع شده و آنچه که مسلم به نظر می‌رسد خروج علی خطیر از جمع مدیران استقلال است.

حالا با بررسی‌ها مشخص شده به احتمال بسیار زیاد سردار احمد شهریاری مدیرعامل سابق باشگاه منحل شده صباباتری که در استقلال هم سابقه عضویت در هیأت مدیره را دارد، به عنوان مدیرعامل جدید معرفی خواهد شد.

ابر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مالک ۸۵ درصد مالکیت استقلال است و همه کرسی‌های هیات مدیره در اختیار این مجموعه عظیم اقتصادی با سود سالانه بیش از ۱۴۰ همت قرار دارد و هر فردی که این پتروشیمی بخواهد، بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه خواهد زد.

رییس فعلی پتروشیمی خلیج فارس کسی نیست جز عبدالعلی علی عسگری رئیس پیشین سازمان صداوسیما... احمد شهریاری نیز در دوره مدیریت علی عسگری ، مرد شماره دو رسانه ملی و معاون پشتیبانی صداوسیما بود.

حالا به نقل از منابع موثق و مستقل، احمد شهریاری با دستور رفیق نزدیک خود مدیرعاملی استقلال را خواهد پذیرفت تا آبی ها دیگر مشکل مالی نداشته باشند و البته با ریخت‌وپاش‌ها و دزدی‌های ریز و درشت مدیران سابقش، بدهی‌های چندصد میلیاردی خلق نکنند.

گفته می‌شود تغییرات مدیریتی استقلال فعلا تا پایان فصل جاری مسابقات انجام نخواهد شد و به دلیل شرایط حساس باشگاه در کورس قهرمانی، قرار نیست تا خردادماه کسی جابجا شود.

همچنین گفته می‌شود با ورود شهریاری، ترکیب هیأت مدیره هم زیر و رو خواهد شد و در بهترین حالت تنها علی آقامحمدی در آن باقی خواهد ماند. از نام هاي بزرگی برای هیأت مدیره نام برده شده که هر کدام از آنها وزنه ای در نهادهای حاکمیتی هستند و اغلب سابقه حضور در استقلال را دارند. 

 

دیگر خبرها

  • لیست رویایی تیم ملی ایتالیا برای لیگ ملت‌ها؛ حضور یک بازیکن آمریکایی!
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی